Home » Camera secreta » Step Up Revolution – recenzie si concurs.

Dupa The Expendables 2 a urmat a doua vizionare din sirul celor 16 oferite deMediaPro Distribution si FilmSI.ro in colaborare cu Cinema City. Am vazut Step Up 4 sau Step Up Revolution in 3D. Avand in vedere ca vazusem anterior toate partile de la 1 pana la 3 si chiar mi-au placut, eram curios sa vad ce poveste au mai adus in prim plan de aceasta data. Si curiozitatea mi-a fost satisfacuta.

Sincer, ma gandeam ca fiind vorba de partea a 4-a va fi greu sa mai impresioneze publicul cu ceva in mod special. Daca in partea a 3-a aruncasera in joc filmarea 3D si efectele de acelasi tip, acum era clar ca nu mai puteau renunta la ele dar si ca aveau nevoie de ceva nou, revolutionar. Au apelat la intriga, o zona in care poti inova usor daca discutam despre partea a doua sau cel mult partea a treia, insa la partea a patra provocarea devine foarte dificila.

And this is where the marketing kicks in. Step Up 4, ca orice franciza cinematografica, e 80% marketing si 20% arta. E clar ca atunci cand ajungi la partea a 4-a a unui film, motivele pentru care o faci sunt eminamente comerciale. Publicul a placut ideea filmelor anterioare si tu ca producator te gandesti ca poti exploata asta. Nimeni nu investeste sume uriase in francize cinematografice fara sa stie dinainte ca se poate obtine profit. Si pentru ca nu se poate sa faci succes fara research, iata ce au descoperit si pus in aplicare strategii din spatele scenaristilor.

citeste tot articolul pe monoranu.ro