Home » Camera secreta » Arnold Schwarzenegger câştigă pariul cu timpul

Înconjurat de mitraliere şi focuri de arme, Arnold Schwarzenegger îşi face spectaculosapariţia pe marile ecrane după o îndelungată absenţă. După ce a fost guvernator al Californiei timp de două mandate, Arnold revine în filmul de acţiune “Ultima redută (The Last Stand)”, în care de la bun început şi până la sfârşit, s-a luptat, s-a căţărat, a alergat şi a făcut curse cu maşini.

Explozivă întoarcere la vechea lui dragoste, nu-i aşa?! Poate suntem uşor nostalgici, însă ne face o deosebită placere să-l revedem pe durul care salva lumea sau femeile frumoase în urmă cu 10-20 ani. Deşi a avut o scurtă apariţie în mega-producţia “Eroi de sacrificiu (The Expendables)”, ca şi Bruce Willis, “Ultima redută (The Last Stand)” este primul film al actorului, în care acesta deţine rolul principal, din 2003 încoace. La vremea aceea, Arnie a jucat in “Terminator 3: Rise of The Machines”.

Despre cel mai recent film, Schwarzenegger a declarat că şi-a dorit o producţie care să fie pe placul tuturor, care să aibă câte ceva pentru fiecare. Vedeta filmelor de acţiuneîn vârstă de 65 de ani demonstrează tuturor că este într-o formă de invidiat şi că nu esteîncă pregătit de pensionare. Arnold întră în pielea şerifului Ray Owens, un om dedicatmeseriei sale şi capabil de a face absolut orice pentru a-i prinde pe cei care nu respectălegea. După ce a renunţat la postul său din cadrul Departamentului de Narcotice din LosAngeles, din cauza unei misiuni eşuate, în care partenerul său a fost grav accidentat, Rayse mută în orăşelul Sommerton, situat la graniţa Statelor Unite cu Mexicul. Toate bune şifrumoase, până în momentul în care liderul unor traficanţi de droguri mexicani, GabrielCortez (Eduardo Noriega) reuşeşte să evadeze dintr-un convoi de deţinuţi escortaţi de FBI. Ajutat de un grup de mercenari înarmaţi până în dinţi conduşi de Burrell (Peter Stormare), acesta se îndreaptă spre liniştitul Sommerton la volanul unui Corvette ZR1,având asupra sa 400 milioane de dolari şi încercând să se refugieze în Mexic, pentru ascăpa nepedepsit. Cu toate că agentul FBI John Bannister (Forest Whitaker) este mereu pe urmele sale, un singur om îl poate opri pe Cortez să treacă graniţa, iar acesta esteşeriful Owens, un ofiţer de poliţie îmbătrânit şi nesimpatizat de colegi.

În ciuda faptului că unele acţiuni ale protagoniştilor sunt extrem de previzibile şi că pelicula abundă de clişee cinematografice, încă de la început asistăm la bine cunoscutele glumiţe marca Arnold Schwarzenegger, care pe tot parcursul filmului face haz de necaz de vârsta lui. Alături de Arnold îl găsim pe “zăpăcitul” de Lewis Dinkum (Johnny Knoxville), care nu face un rol deosebit, însă datorită felului său de a fi reuşeşte să stârnească râsul, cu toate că acţiunea filmului evidenţiază mai tare personajul interpretat de Arnold şi pe celal personajului negativ interpretat de frumosul Eduardo Noriega. Nu vrem să vă dăm detalii referitoare la confruntarea finală dintre cei doi eroi, însă vă asigurăm că veţi avea parte de câteva surprize plăcute. Un alt personaj haios, care reuşeşte să dea o pată de culoare filmului este Luis Guzman, care interpretează rolul lui Mike Figuerola, un fel de clovn al forţelor de ordine din Sommerton.

Regizat de sud-coreeanul Jee-woon Kim, care are în palmares 24 poremii şi 8 nominalizări, filmul “Ultima redută (The Last Stand)” îi mai are în distribuţie pe Rodrigo Santoro, Jaimie Alexander, Genesis Rodriguez şi Zach Gilford.