Home » Camera secreta » ”Jack și uriașii” sau războiul celor două lumi

Bryan Singer, cel care a semnat regia pentru “X-Men First Class” şi “Superman Returns”, a revenit în atenţia publicului cu “Jack şi uriaşii (Jack The Giant Slayer)”, o variantă sumbră realizată în 3D a celebrei poveştii fantastice “Jack şi vrejul de fasole”. Filmul prezintă aventurile lui Jack, interpretat minunat deNicholas Hoult, un actor demn de remarcat pentru rolurile sale recente din “Iubitul meu e zombi (Warm Bodies)” şi “X-Men First Class”.

Jack şi uriaşii” (titlul original dat de Warner Bros este Jack and The Giant Slayer) ne prezintă povestea unui război străvechi dintre pământeni şi o rasă de uriaşi înfricoşători. De la început intelegem că cele două rase nu pot coexista şi, în consecinţă, conducătorul ţinutului respectiv (un Rege) se vede nevoit să apeleze la ajutorul unor oameni deîncredere pentru a distruge creaturile monstruoase şi pentru a-i se confecţiona o coroanăobţinută din inima topită a acestora. Legenda spune că purtătorul coroanei este cel care deţine controlul absolut asupra acestor giganţi și îi poate obliga să facă cale întoarsă și să nu mai coboare niciodată în lumea noastră. Dar oare există posibilitatea ca acești uriași să revină pe pământ, odată ce proprietarul de drept al coroanei și al boabelor magice trece în neființă?

Ei bine, acest conflict e pe cale să răbufnească atunci când un tânăr fermier deschide involuntar un portal ce face legăturaîntre lumea noastră şi o rasă de uriaşi înfricoşători. În momentul în care ajung pe pământ, aceste creaturi monstruoase fac totul pentru a-şi recăpăta terenul pierdut odinioară şi nu se rezumă la răpirea frumoasei prinţese Isabelle(Eleanor Tomlinson), ci doresc să cucerească întreaga omenire. Tânărul Jack este cel care conduce misiunea de salvare a Isabellei şi îi învinge pe temuţii uriaşi, despre care auzise doar din poveşti, având şansa de a deveni chiar el o legendă de neuitat!

Cum menţionam anterior, Eleanor Tomlinson, actriţa care a ieşit în evidenţă cu rolul din “Alice în Ţara Minunilor (Alice in Wonderland)”, intră în pielea prinţesei Isabella, Ewan McGregor dă viaţă personajului Elmont, cel mai decorat soldat al Regelui, Stanley Tucci joacă rolul lui Roderick, pretendentul “oficial” la mâna prinţesei Isabella, în timp ce Ian McShane interpretează rolul regelui Brahmwell.

După demonstraţiile de curaj, Jack se întâlneşte cu un călugăr care îi strecoară boabe de fasole magice, spunându-i „să nu ude boabele de fasole, orice s-ar întâmpla”. Întors acasă, Jack a trebuit să dea explicaţii de ce a preferat să ia boabele fermecate în locde provizii.Vizibil dezamăgit de lipsa de maturitate a lui Jack, unchiul său (Christopher Fairbank) azvârle pe masă acele boabe, care ajung ulterior în crăpăturile din podea. Câteva ore mai târziu, viața lui Jack se schimbă radical din cauza unei furtuni puternice care umezește boabele de fasole fermecate și îi oferă posibilitatea de a o cunoaște pe Isabelle, prințesa fugară aflată în căutarea unui adăpost. Și de aici începe marea aventură.....

Vă invităm să urmăriți o poveste despre curaj, trădare, maturizare, şi, cel mai important,împlinirea visurilor prin perseverenţă. Mai mult decât atât, credem că ”Jack şi uriaşii”are toate şansele să concureze populara serie ”Saga Amurg (Twilight)”.

Distribuit de MediaPro Distribution, filmul va putea fi disponibil în cinematografe începând cu data de 22 martie 2013.