Home » Camera secreta » Colin Firth şi Cameron Diaz sunt gata să se răzbune în "Gambit"!

Fie că ne place sau nu, un lucru este cert: ideile inedite şi scenariile originale par a se găsi în “ediţie” limitată la Hollywood, iar una din cele mai uşoare căi de a avea succes la încasări este de a recrea un proiect dezvoltat anterior, la care publicul a reacţionat pozitiv şi care şi-a dovedit succesul. Acum, dacă unii dintre fanii producţiilor ce urmează a fi refăcute resping cu încrâncenare noile remake-uri, alţii sunt curioşi să-şi vadă filmele preferate în straie noi.

Este şi cazul producţiei regizate de nord-americanul Michael Hoffman (“Soapdish”, “The Last Station”), care a semnat contractul pentru a realiza un remake al filmuluipoliţist britanic “Răzbunare cu stil (Gambit)” din anul 1966, care i-a avut caprotagonişti pe Michael Caine şi Shirley MacLaine şi s-a bucurat în egală măsură decritici şi succes la box-office. Scenariul aparţine celebrilor fraţi Coen (Ethan şi Joel), cunoscuţi publicului îndeosebi pentru thrillerul “Cum scăpăm de Coana Mare (The Ladykillers)” sau westernul “Adevăratul curaj (True Grit)”.

Producţia originală “Gambit” din anul 1966, îl avea în rolul principal pe Michael Caine (Harry Tristan Dean), un infractor care încerca să fure o statuie de o valoare inestimabilădin colecţia unui miliardar apelând la ajutorul unei chelneriţe care semăna izbitor din punct de vedere fizic cu soţia decedată a păgubitului. Cu toate că elaborarea planului afost realizată amănunţit, execuţia jafului a lăsat de dorit, mai ales datorită atracţiei pe careinfractorul o dezvoltă faţă de frumoasa şi tânăra lui complice.

În versiunea fraţilor Coen, Colin Firth intră în pielea carismaticului hoţ Harry Deane, un curator de artă aflat în permanenţă la cheremul unui colecţionar extrem de bogat (Alan Rickman) şi care, sătul de tratamentul primit, pune la cale un plan prin care să-şi convingă şeful (Lionel Shahbandah) să achiziţioneze un tablou Claude Monet fals. Pentru a înfăptui acest lucru, Harry apelează la ajutorul unei călăreţe de rodeo din Texas (Cameron Diaz), pe care nu a cunoscut-o personal şi care pretinde că pictura a fostfurată de către bunicul ei la sfârşitul celui de-al doilea Război Mondial.

Şi în acest caz, personajul central ajunge să se îndrăgostească de partenera sa la jaf, încât lucrurile începsă se deterioreze din toate punctele de vedere. În altă ordine de idei, ne-am amuzat foarte tare să-i vedem pe  Firth cu părul lăsat şi pe Alan Rickman gol puşcă în timp ce se filma, uitând de faptul că se afla în faţa unui perete cortină din sticlă. Aşa cum ne-am obişnuit, Cameron Diaz ne încântă cu performanţele ei actoriceşti şi ne va arăta din nou cât de seducatoare este pentru toţi barbaţii, nu doar pentru Colin Firth.

Pe lângă Firth, Diaz şi Rickman, în film mai joacă şi nume precum Stanley Tucci (“The Hunger Games”, “The Devil Wears Prada”) sau Cloris Leachman (“The Iron Giant”). Filmul este distribuit în România de MediaProDistribution şi va fi lansat în cinematografe pe 15 martie 2013.