Home » Camera secreta » „Tată fără număr”, proiectul de suflet al lui Vince Vaughn, din 29 noiembrie în cinematografe!

Cum sezonul sărbătorilor de iarnă se apropie, casele de producţie Dreamworks şi Disney au lansat duminica trecută comedia “Delivery Man” la Teatrul El Capitan din Hollywood. Judecând după reacţia entuziastă a publicului, în rândul căruia se aflau câţiva membri ai Asociaţiei Presei Străine de la Hollywood, starul Vince Vaughn s-a înscris în cursa pentru câştigarea unui Glob de Aur la categoria „Cel mai bun actor (muzical/comedie)”.

Vince Vaughn este un actor carismatic şi cu mult umor, care a apărut în multe filme de succes de la Hollywood, majoritatea comedii („Wedding Crashers”, „The Break-Up”, „Four Christmases” sau „The Internship”), interpretând îndeosebi personaje sarcastice. Rolul interpretat de Vince în tragicomedia „Tată fără număr” marchează o schimbare de macaz în cariera sa artistică, tocmai datorită scenariului deosebit de profund, prin abordarea conflictelor interioare, dând ocazia versatilului actor să îşi desfăşoare mai adânc personajul.

Protagonistul acestei comedii este David Wozniak (Vince Vaughn), un bărbat obişnuit, conducător de camion, a cărui viaţă este dată peste cap când află că, în urma unei greşeli la clinica de feritilizare cu care a „colaborat” la începuturile anilor ’90, e tatăl a 533 de copii! Însă veştile rele nu se opresc aici, deoarece 142 dintre copii intentează un proces pentru aflarea identităţii tatălui lor biologic, cunoscut sub numele de Starbuck.

Tată fără număr” este o copie fidelă a canadianului „Starbuck” (2011), scris şi regizat de acelaşi Ken Scott. Titlul filmului nu are nicio legătură cu celebrul lanţ de cafenele din Statele Unite ale Americii şi nici cu personajele ficţionale din Battlestar Galactica”, fiind vorba despre numele de cod cu care figurează bărbatul cu peste 500 de moştenitori în documentele de la clinica de fertilizare.

Stacey Snider, CEO-ul companiei DreamWorks şi Alan Horn, preşedintele Studiourilor Disney, sunt doi dintre cei care au decis ca lansarea acestei comedii să aibă loc pe data de 22 noiembrie (în SUA), la concurenţă cu Jocurile foamei: Sfidarea” (titlu original The Hunger Games: Catching Fire). Legat de această „coincidenţă”, Snider a declarat că „Tată fără număr” nu şi-a propus să intre în competiţie cu „Jocurile foamei”, deaorece nu vizează în mod direct acelaşi public.

La rândul său, Vaughn a subliniat faptul „Tată fără număr” a reprezentat un proiect de suflet pentru el şi că i-a plăcut enorm experienţa trăită, motiv pentru care va face din nou echipă cu Scott în producţia „The Business Trip”. Tot cu acest prilej, Vince a mărturisit că „este fantastic pentru un actor să lucreze cu un regizor şi scenarist cu atât de mult bun gust, talentat şi pasionat cum este Scott. Filmul de faţă prezintă povestea unui proaspăt tătic, într-o manieră neconvenţională şi imprevizibilă, în care ajungi să explorezi speranţele şi temerile vis-a-vis de proprii tăi copii. Cu toate că este un concept nebun, filmul are un caracter profund şi intim. Este minunat ca un actor să se confrunte cu atât de multe situaţii contradictorii într-un singur film.

Pentru acest proiect, Scott şi-a dorit un actor specializat în comedie, capabil să susţină povestea şi mă bucur că m-a ales pe mine. O poveste adusă pe marile ecrane de două ori, într-un interval de doi ani, este într-adevăr ceva unic”. Întrebat de către critici, care este filmul preferat dintre cele două (n.r. „Starbuck” şi „Tată fără număr”), Scott a declarat că îi este imposibil să aleagă între cele două. „Este ca şi cum ai avea doi copii şi ar trebui să decizi care este preferatul tău...Evident că nu pot răspunde la această întrebare, însă ceea ce vă pot spune este faptul că sunt tare mândru de cel mai recent proiect al meu”.

Comedia „Tată fără număr” este distribuită în România de MediaPro Distribution și va avea premiera în cinematografe pe data de 29 noiembrie 2013. Actorii Britt Robertson (”Life Unexpected”, ”The First Time”), Chris Pratt (”Everwood”) și Cobie Smulders (”How I Met Your Mother”, ”Safe Tall”) vor apărea, de asemenea,  pe afișul acestui film.