Home » Camera secreta » Vince Vaughn se transpune în rolul unui donator de spermă, în filmul "Delivery Man", regizat de Ken Scott!

Vince Vaughn se transpune în rolul unui donator de spermă, ai cărui copii se întorc să-l băntuie, în acest remake după filmul canadian „Starbuck”, regizat de Ken Scott.

Tată fără număr” (titlu original Delivery Man) este o comedie haioasă, al cărui protagonist este David Wozniak, un şofer de camion, a cărui existenţă este zdruncinată din temelii atunci când află că, în urma unor greşeli la clinica de fertilizare pe care o „vizitase” de nenumărate ori în tinereţe, este tatăl biologic a 533 de copii. Mai mult decât atât, 142 dintre copiii săi au dat în judecată clinica de inseminare, pentru a afla adevărata identitate a tatălui lor.

Inseminarea artificială este o procedură medicală utilizată frecvent în zilele noastre (multe cupluri apelând la aceasta pentru a-şi rezolva problemele de fertilitate) şi a devenit o temă generoasă pentru filme. În ultimii trei ani, au apărut cinci producţii cinematografice, majoritatea americane, cu interpretări diferite, care tratează acelaşi motiv: „Copiii sunt bine-mersi” (The Kids are All Right), cu Julianne Moore şi Annette Bening în rolurile principale, „Plan de rezervă” (The Back-up Plan), cu Jennifer Lopez, „Schimbul” (The Switch), ai cărei protagonişti sunt Jennifer Aniston şi Jason Bateman şi „Starbuck”, avându-i în rolurile principale pe Patrick Huard şi Julie LeBreton. Încheiem acest cvintet cu „Fonzy”, un alt remake după „Starbuck”, lansat în Franţa acum două săptămâni şi ale cărui personaje centrale sunt interpretate de Jose Garcia şi Audrey Fleurot.

Copie fidelă a lui „Starbuck”, o coproducţie canadiano-franceză de succes, scrisă şi regizată de Ken Scott în 2011, comedia „Tată fără număr” abordează această poveste cu mai multă sensibilitate şi umor. Protagonistul acesteia, David Wozniak, este un tip de 40 de ani, destul de leneş, care se bagă în tot soiul de afaceri dubioase, sfârşind prin a fi urmărit de nişte cămătari cărora le datorează bani. Şi cum veştile rele nu vin niciodată singure, după ce descoperă că este tatăl biologic a 533 de copii, David mai află şi faptul că iubita lui, Emma (Cobie Smulders), e însărcinată.

Cum vor evolua lucrurile de acum înainte? Ei bine, Wozniak refuză să ţina seama de părerea avocatului său, Brett (Chris Pratt) şi celui mai bun prieten totodată, care se descurcă cu greu în rolul de tată a patru suflete. David începe să-şi caute copiii şi chiar îi cunoşte pe câţiva dintre ei, simţindu-se mândru de progeniturile sale. Lesne de înţeles că bărbatul care fugise toată viaţa de obligaţii şi responsabilităţi se vede nevoit să şi le asume şi să devină un om mai bun.

Ne bucurăm să-l vedem pe starul din filmele „De Crăciun nu stăm acasă” (Four Christmases), „Despărţiţi, dar împreună” (The Break-Up), „Cum s-o dai să fie bine?” (The Dilemma) sau „Vacanţă All Inclusive” (Couples Retreat) ieşind din zona sa de confort şi oferindu-ne o interpretare deosebit de profundă şi emoţionantă, total aparte de ce am vizionat până acum.

În ceea ce o priveşte pe Cobie Smulders, una din protagonistele filmului „How I Met Your Mother”, nu avem prea multe de spus, deoarece pe care îl joacă în „Tată fără număr” este destul de modest. Nu putem omite prezenţa faimosului actor polonez Andrzej Blumenfeld, în rolul lui Wozniak Senior, pentru care avem doar cuvinte de laudă, iar „Tată fără număr” marchează debutul acestuia într-un film american.

Distribuit de MediaPro Distribution, filmul va putea fi văzut în cinematografele din România începând cu data de 29 noiembrie 2013.