Home » Camera secreta » Top 10 cele mai bune filme cu Adam Sandler!

Cu ocazia apariţiei lui Adam Sandler în comedia Din greşeală împreună, am realizat un top al celor mai bune filme din întreaga sa carieră. Am omis vreunul? Ai vrea să adaugi încă un titlu în lista de mai jos?

50 First Dates/Mereu la prima întâlnire: această comedie din 2004 il reuneşte pe Sandler cu partenera sa din Wedding Singer, Drew Barrymore într-una dintre cele mai simpatice comedii. O poveste amuzantă, romantică, care arată încă o dată că Barrymore şi Sandler formează o echipă perfectă. Henry Roth (Adam Sandler) duce o viaţă de invidiat în paradisul tropical hawaian, petrecându-şi fiecare seară cu câte o frumoasă turistă în căutarea unei aventuri. Este o viaţă fără complicaţii...până când o întâlneşte pe Lucy (Drew Barrymore). El şi cu Lucy se apropie imediat, însă a doua zi fata se comporta de parcă nu l-ar mai fi văzut în viaţa ei. S-o fi decis soarta să-i tragă un şut în fund, sau ce? De fapt, Lucy are pierderi ale memoriei recente, astfel încât în fiecare noapte toate amintirile zilei trecute sunt şterse. Însă un bărbat îndragostit va merge până în pânzele albe pentru a cuceri fata viselor sale, iar dacă asta presupune şi găsirea unor metode pline de imaginatie pentru a face acest lucru în fiecare zi, atunci Henry e omul potrivit.

Reign Over Me/Acoperă-mi inima: acesta este unul dintre puţinele roluri dramatice pe care Sandler le-a avut. Actorul interpretează rolul unui om îndurerat ce şi-a pierdut soţia şi copiii. Un film excepţional, care i-a adus lui Sandler aprecieri şi laude pentru interpretarea sa dramatică.

Billy Madison: urmărind Billy Madison este ca si cum ai urmări cele mai bune 90 de minute din spectacolele de televiziune nocturne de comedie. Reprezintă marele lui debut în lumea cinematografică, deschizându-i calea spre succesul hollywoodian.

Wedding Singer/Nuntă cu cântec: dintre toate comediile romantice ale lui Adam Sandler, aceasta este cea mai reuşită şi mai fermecătoare. Are o poveste simplă, însă replicile personajele şi situaţiile prin care trec sunt extrem de haioase. Acţiunea are loc 1985. Robbie Hart (Adam Sandler) este cel mai bun maestru de ceremonii…până când este părăsit de iubită chiar în faţa altarului. Distrus, el devine cel mai negru coşmar al proaspat-casătoriţilor – un om care nu face altceva decât să distrugă nunta altora. Începe să-şi revină numai după ce o cunoaste pe chelneriţa Julia (Drew Barrymore). Singura problemă este că fata urmează să se căsătorească, iar Robbie trebuie să-şi dea toată silinţa să o cucerească.

Happy Gilmore: comedia romantică din 1996, în care Sandler interpretează rolul unui fost jucător de hockey, care se apucă de golf, pentru a salva casa bunicii sale.  Happy Gilmore şi-a păstrat farmecul de-a lungul timpului si este de departe unul dintre cele mai bine cotate filme.

Spanglish: un mix de comedie şi dramă ce i-a permis lui Sandler să fie creativ. Performanţa lui a reprezentat o ascensiune uriaşă pe scara succesului. A reuşit să-i surprindă pe toţi, dovedindu-şi cu uşurinţă calităţile actoriceşti.

Hotel Transylvania: un film destinat atât adulţilor cât şi copiilor. Adam Sandler joacă rolul lui Dracula, un tată ce are de-a face cu maturizarea fiicei sale. Sandler îi oferă celui mai cunoscut vampir, un farmec ce te face să-l simpatizezi. Într-un weekend special, Dracula invită câţiva dintre cei mai faimoşi monştri din lume - pe Frankenstein şi soţia sa, Mumia, Omul-Invizibil, o familie de vârcolaci şi nu numai - ca să sărbătorească aniversarea de 118 ani a fiicei sale, Mavis. Pentru Drac nu e o problemă să-i ospăteze pe toţi aceşti monştri legendari, dar universul său s-ar putea prăbuşi, când un om obişnuit apare din întâmplare la hotel şi i se aprind călcâiele după Mavis.

Big Daddy/Un tătic grozav: din punct de vedere al personajului, aceasta este probabil cea mai bună comedie a lui Sandler. Este de asemenea emotionantă şi cu un final fericit. Sonny Koufax (Adam Sandler) este un burlac în vârstă de 30 de ani care încă nu are responsabilităţi de adult. Cum toţi prietenii săi încep să se însoare şi să îşi vadă de viaţa lor, Sonny îşi dă seama că dacă nu face ceva curând, va rămâne un singuratic toată viaţa. Când prietena lui îl părăseşte pentru că nu mai suportă să fie cu un bărbat care se comportă prosteşte, el decide că este timpul să ia nişte măsuri drastice pentru a o recuceri. Ca să o convingă ca este un om responsabil, el adoptă un băieţel de 5 ani, pe nume Julian. Ce se întâmplă mai departe, descoperiţi vizionând filmul.

Funny People/Tipi simpatici: succesul acestei comedii este datorat în mare parte regizorului şi actorilor Seth Rogen şi Leslie Mann.

The Waterboy/Băiatul cu apă rece: Deşi e ţinta grosolăniilor şi bătăilor echipei de fotbal la care e angajat, Bobby Boucher (Adam Sandler) îşi iubeşte slujba şi consideră că vocaţia lui e să servească cu apă proaspată sportivii de pe teren, amenintaţi cu deshidratarea. Un incident însă face ca băiatul cu apa rece să-şi descopere un talent neştiut, devenind un fundaş de excepţie într-o echipă adversă.

Care este filmul tău favorit cu Adam Sandler?

Sursa: moviepilot.com