Home » Camera secreta » Cele mai spectaculoase 5 scene din "Interstellar: Călătorind prin Univers"

Printre cele mai mari calităţi ale filmului Interstellar: Călătorind prin Univers se află imaginea impecabilă oferită de regizorul Christopher Nolan, cu ajutorul directorului de imagine Hoyte Van Hoytema. Pentru un film science-fiction, cu multe concepte despre ştiinţă, Interstellar: Călătorind prin Univers reuşeşte să arate absolut superb. Nimic nu pare prea ciudat, totul este uluitor şi îţi transmite perfect, cum arată spaţiul.

Cei de la CinemaBlend au ales 5 scene pe care le consideră cele mai bune în noul film al lui Nolan. Iată care sunt acestea:

1. Trecerea printr „gaura de vierme”

Experţii în cinematografie sunt de părere că Interstellar: Călătorind prin Univers este cel mai bun film despre spaţiu realizat vreodată. Regizorul Christopher Nolan a reuşit să detalieze foarte bine ce înseamnă o călătorie în spaţiu şi timp, cu ajutorul efectelor viyuale. Un astfel de exemplu este momentul în care echipajul navei Endurance intră pentru prima dată într-o gaură de vierme, ce are forma unei sfere. Aceasta este una dintre cele mai impresionante scene văzute vreodată pe un ecran, încât si senzaţia că şi tu eşti purtat în spaţiu.

2. Planeta lui Mann

Christopher Nolan a folosit ecrane verzi dar şi locuri din Islanda, pentru a crea peisajele fantastice din film. Gheţarul Svinafellsjoull a fost ales perfect pentru a reprezenta planeta pe care se stabileşte Dr. Mann şi echipajul condus de Matthew McConaughey. Nu pare a fi o regiune exotică, dar se apropie destul de realitate, de o imagine extraterestră.

3. Goana după hrană

Trailerele filmului nu au promis nimic altceva decât un science fiction uimitor, o prezentare profundă şi întunecată a spaţiului. Cu toate acestea, în timp ce viitorul lui Christopher Nolan prezintă moartea planetei, aceasta mai are încă viaţă. Goana prin lanurile de porumb, în prima parte a filmului, prezintă două din ultimele resurse ale Pământului – porumbul şi apa – o cursă palpitantă care are un final ce îţi dă senzaţia că ai fi picat de pe o stâncă. Este un moment emoţionant care prezintă una dintre ultimele amintiri plăcute ale familiei lui Cooper.

4. Călătoria spre Gargantua

Gargantua este un concept care ne-a pus pe gânduri atunci când l-am văzut pentru prima dată în trailere. Aşa numita gaură neagră prin care echipajul face călătorie spre o altă galaxie, a fost realizată cu ajutorul expertului în găuri negre şi găuri de vierme, omul de ştiinţă Kip Thorne. Gargantua este o gaură neagră supradimensională, fictivă, cu masa de 100 de milioane de ori mai mare decât cea a Soarelui.

5. Mesajele primite de acasă

Ceea ce publicul ar trebui să ştie, este că Interstellar: Călătorind prin Univers nu este un film extraordinar doar datorită efectelor vizuale. Pe lângă efectele speciale uimitoare, Nolan a inclus şi o poveste emoţionantă. Într-una din scene, Matthew McConaughey urmăreşte o casetă video cu mesajele trimise de fiul său, de pe Pământ, ajuns la vârsta de 23 de ani. Câteva ore petrecute de el pe o altă planetă, au însemnat mulţi ani pentru cei aflaţi pe Pământ. Nolan măreşte această imagine, pentru a pune accent pe interpretarea lui McConaughey, care izbucneşte în lacrimi, reuşind să-i emoţioneze pe spectatori.

Sursa: cinemablend.com