Home » Camera secreta » Liam Neeson s-a întors mai rău şi mai dur ca niciodată, în „Taken 3: Teroare în L.A.”

După succesul imens care l-au avut primele două filme Taken: Teroare în Paris (2008) şi Taken 2: Teroare în Instanbul (2012), realizatorii acestei francize care a încântat milioane de fani de-a lungul timpului, au decis să facă şi o a treia parte, pe care au numit-o Taken 3: Teroare în L.A.

Bryan Mills (Liam Neeson) și familia sa sunt din nou prinşi într-o situaţie dramatică. La începutul filmului totul pare în regulă. Relaţia dintre fostul agent CIA şi fiica sa, Kim (Maggie Grace) este la fel de frumoasă, iar fosta lui soție, Lenore (Famke Janssen) îşi trăieşte povestea de dragoste alături de noul ei soţ, Stuart St. John (Dougray Scott). Cu toate acestea, lucrurile iau o întorsătură urâtă atunci când Lenore este găsită moartă în apartamentul lui Bryan, iar suspectul principal este chiar el. Urmărit de toată suflarea poliţienească, Bryan este nevoit să-şi folosească încă o dată aptitudinile şi tehnicile deosebite pentru a-l găsi pe adevăratul ucigaş şi a-şi proteja fata, în timp ce încearcă să scape de vânătoarea pornită de inspectorul Franck Dotzler (Forest Whitaker) împotriva sa.

Liam Neeson ne arată din nou cat de terifiant poate fi, chiar şi la vârsta de 62 de ani. Mulţi dintre cei care au văzut filmele precedente, consideră prima parte a filmului Taken ca fiind cea mai bună. Rolul interpretat de Liam Neeson, un ”foarte serios actor” în filmul Taken, l-a transformat dintr-un tip drăguţ şi potolit, într-un lider puternic. De la lansarea filmului de acţiune Taken, actorul a avut de înfruntat inamici care mai de care, reuşind de fiecare dată să sfideze moartea.

Inexplicabil, cele doua filme au adus celor de la 20Th Century Fox, o gramadă de bani, aşa că avem parte de un al treilea film, sub o formă sau alta. Să nu vă lăsaţi păcăliţi de titlul “se termină aici”. Deja se fac pregătiri pentu o a patra parte.

Taken 3: Teroare în L.A. este exact ceea ce astepţi de la un film Taken, nimic mai mult şi nimic mai puţin. Singurul lucru care îl diferenţiaza de predecesoarele sale, pe lângă faptul că acţiunea se petrece în America, este că nimeni nu este răpit. În primul film şi-a salvat fiica şi a deconspirat o reţea de traficanţi de carne vie din Paris, iar în a doua parte a eradicat o bandă de terorişti în Istanbul pentru a-şi recupera soţia. Ce ar fi putut pregăti pentru al treilea film? Chiar şi Liam Neeson a fost un pic sceptic: ,,Am fost încântat să revin într-un al treilea film. Am avut unele rezerve la început pentru că nu ştiam ce am mai fi putut face. Nu mai putea fi răpită din nou fiica lui Bryan Mills. S-ar fi pus problema că e un tată nepotrivit. Dar scenariştii şi Luc Besson au venit cu o poveste interesantă. Deşi, are ceva foarte definitiv.”, a declarat el.

Ca şi în cazul filmului Taken 2 şi de această dată regizor este Olivier Megaton, pentru care Taken 3: Teroare în L.A. nu a reprezentat o misiune deloc uşoară, conform propriilor sale spuse: ,,A echilibra elementele emoţionale şi pe cele psihologice şi momentele de acţiune este ciudat, e o sarcină dificilă, mai ales pentru o franciză cum este aceasta. Toată lumea vrea din ce în ce mai multă acţiune. Taken 2 a fost ca un fel de montagne-russe. Urci şi te aşezi pe locul tău şi habar nu ai unde vei ajunge. Am încercat să facem acelaşi lucru şi în acest film. Este o călătorie nebunească, de la început până la final. Trebuie să umpli fiecare minut de film cu surpriză, şi curiozitate, şi acţiune.”, a concluzionat Olivier Megaton despre provocările noului film de acţiune Taken 3: Teroare în L.A.

Dacă v-a plăcut primul film, nici de această dată nu veţi fi dezamagiţi, deoarece veţi vedea şi mai multă acţiune şi adrenalină: Liam care nimiceşte tot ce-i iese în cale, curse de maşini, fugăriri şi împuşcături. Chiar dacă Taken 3: Teroare în L.A. este considerat un film comercial, acţiunea este captivantă şi plină de adrenalină.

Cea de-a treia parte a producţiei Taken, poate fi urmărită în momentul de faţă pe marile ecrane din toată ţara. Cu siguranţă, se vor găsi cârcotaşi care nu vor aprecia filmul, însă credem că cei mai mulţi vor fi încântaţi. Vizionare plăcută!

Sursa: moviepilot.com