Home » Camera secreta » 10 filme romantice pe care ar trebui să le vezi de Valentine’s Day

Valentine’s Day este o zi minunată pentru a urmări un film romantic alături de persoana iubită. Din acest motiv, marii cineaşti de la Hollywood au realizat un film cu acest nume, însă pelicula nu a avut succesul aşteptat. Dacă nu aveţi niciun plan pentru această zi, aţi putea petrece o seară romantică în compania persoanei iubite, urmărind una dintre poveştile prezentate mai jos de noi.

1. Titanic (1997)

Filmul este o poveste de dragoste îmbinata cu scene de actiune, care are loc în timpul primei calatorii a navei R.M.S. Titanic, mândria companiei White Star Line si, în acelasi timp, cel mai mare obiect în miscare care fusese vreodata construit.  A fost cea mai luxoasa nava de linie a vremii sale – „nava viselor” – care a purtat spre moarte peste 1.500 de persoane în apele înghetate ale Atlanticului de Nord, la primele ore ale zilei de 15 aprilie 1912.

Calatoria „Titanicului” începe în prezent, în locul unde este scufundata epava acesteia, la doua mile si jumatate sub nivelul oceanului.  Un cautator de comori (Bill Paxton) este hotarât sa scoata la suprafata bogatiile acestei nave maiestuoase, pentru a descoperi povestea nespusa.

Ruinele tragice dispar, lasând loc palatului sclipitor care a fost Titanicul, în momentul în care se pregateste lasarea sa la apa pentru prima sa calatorie din Anglia.  Printre miile de calatori care îsi iau ramas bun, destinul a ales doua suflete tinere, facându-le eroii unei pasiuni care le va schimba vietile pentru totdeauna.

Scris, regizat şi produs de James Cameron, Titanic este al doilea film cu cele mai mari încasari din istorie. Este unul din cele trei filme care a primit 11 premii ale academiei printre care Best Picture şi Best Director. De asemenea, a fost rampa de lansare pentru Leonardo DiCaprio şi Kate Winslet.

2. The Wolf of Wall Street / Lupul de pe Wall Street (2013)

Bazat pe romanul autobiografic al lui Jordan Belfort, filmul spune povestea unui broker care a trăit visul american până când acesta s-a transformat în coşmar. A început de jos şi a avut o ascensiune fulgerătoare, iar lăcomia corporatistă, succesul în exces şi puterea dobândită l-au transformat din broker onest în infractor implicat în scandaluri de corupţie, înşelăciune şi crimă.   Bani. Femei. Putere. Petreceri. Distractii decadente. Droguri. Tentaţiile erau la tot pasul şi atât de uşor de obţinut. Ameninţarea legii era irelevantă, el putea cumpăra orice şi pe oricine. Pentru Jordan şi restul haitei de lupi, nimic nu era destul sau prea mult iar modestia era pentru proşti.

Un film spectaculos, care trece prin toate registrele, de la comedie nebună, la erotism decadent şi policier plin de suspans.

3. Love and Basketball / Dragoste şi baschet (2000)

Deşi mulţi bărbaţi nu sunt atraşi de filmele romantice, Love and Basketball face excepţie. Nici nu trebuie să vă mai spunem de ce, vă puteţi da seama din titlu. Pe  lângă dragoste, avem parte şi de un sport frumos. Filmul spune povestea a doi tineri, Quincy McCall şi Monica Wright care au crescut în acelaşi cartier şi se cunosc de când erau mici. Cu timpul, prietenia lor s-a transformat în dragoste şi au o pasiune comună: baschetul. Ei sunt foarte buni jucători şi fiecare evoluează la echipa liceului. În timp ce Quincy şi Monica se zbat pentru ca relaia lor să poata continua, ei îşi urmează cariera, fiecare în liga sa şi speră ca într-o zi să ajungă în liga profesionistă.

4. When in Rome / Amor la Roma (2010)

Beth Harper (Kristen Bell) este o tânară new yorkeză, care a fost întotdeauna atât de ghinionistă în dragoste încât a încetat să mai creadă în existenţa partenerului de viaţă perfect şi a iubirii ideale în comedia romantică When in Rome

Atunci când pleacă la Roma pentru a participa la căsătoria spontană a surorii sale mai mici, Beth fură un pumn de monede aruncate de către turişti şi localnici în celebra Fontana di Trevi şi începe să fie asaltată de o armată de curtezani, care o urmează până la New York.

Deşi îi vine uşor să respingă avansurile unui magnat al mezelurilor mic de statură (Danny DeVito), ale unui magician de stradă înalt, ale unui pictor indragostit nebuneşte de ea şi ale unui manechin narcisist, Beth Harper (Kristen Bell) este la rândul ei atrasă de un reporter carismatic şi fermecator pe nume Nick Beamon (Josh Duhamel). Acesta i-ar putea schimba concepţiile despre adevarata dragoste în comedia romantică When in Rome.

5. 50 First Dates / Mereu la prima întâlnire (2004)

Adam Sandler şi Drew Barrymore joacă împreună intr-una dintre cele mai simpatice comedii romantice. Henry Roth (Adam Sandler) duce o viaţă de invidiat în paradisul tropical hawaian, petrecându-şi fiecare seară cu câte o frumoasă turistă în căutarea unei aventuri.

Este o viaţă fără complicaţii...până când o întâlneşte pe Lucy (Drew Barrymore). El şi cu Lucy se apropie imediat, însă a doua zi fata se comportă de parcă nu l-ar mai fi văzut în viaţa ei. S-o fi decis soarta să-i tragă un şut în fund, sau ce?

De fapt, Lucy are pierderi ale memoriei recente, astfel încât în fiecare noapte toate amintirile zilei trecute sunt şterse. Însă un bărbat îndrăgostit va merge până în pânzele albe pentru a cuceri fata viselor sale, iar dacă asta presupune şi găsirea unor metode pline de imaginaţie pentru a face acest lucru în fiecare zi, atunci Henry e omul potrivit.

6. Slumdog Millionare / Vagabondul milionar (2008)

Filmul spune povestea lui Jamal Malik, un orfan în vârstă de 18 ani, venit direct din mahalaua Mumbai-ului, care este pe cale să facă faţă celei mai mari provocari din viaţa lui. Susţinut de o naţiune întreagă, el trebuie să mai răspundă la o singură întrebare pentru a câştiga fabuloasa sumă de 20 de milioane de rupii, la versiunea indiană a emisiunii “Vrei să fii milionar?”.

Numai că în momentul în care filmările la emisiune sunt întrerupte până a doua zi, poliţia îl arestează pe Jamal, suspectându-l că trişează; cum poate şti atât de multe lucruri un simplu băiat de stradă? Disperat să-şi demonstreze nevinovăţia, Jamal le istoriseşte povestea vieţii lui din mahala, unde a crescut alături de fratele său, toate aventurile prin care au trecut, până şi întâlnirile nefericite avute cu mafioţii locali.

Un capitol cu totul special nu putea lipsi din povestire. Este vorba despre Latika, fata pe care o iubeşte de când se ştie şi încearcă neîncetat să o găsească. Fiecare capitol al poveştii din ce în ce mai complexe ascunde răspunsul la una dintre întrebările jocului. O singură înrebare însă pare a nu-şi găsi raspunsul: ce caută la acest show un copil pe care nu îl interesează banii?

Atât inspectorul, cât şi 60 de milioane de spectatori sunt pe cale să afle răspunsul direct de la Jamal. Un film de-a dreptul fermecător despre viaţă şi dragoste, Vagabondul milionar a câştigat nu mai puţin de 8 Premii Oscar la Ediţia din 2009, inclusiv la categoria “Cel Mai Bun Film”.

7. The Amazing Spider Man / Uimitorul Om Păianjen (2012)

Peter Parker (interpretat de Andrew Garfield) este un licean retras, abandonat de părinţi în copilărie şi lăsat în grija unchiului Ben (interpretat de Martin Sheen) şi a mătuşii May (interpretată de Sally Field). Ca mulţi alţi tineri de vârsta lui, Peter este în căutarea propriei identităţi. În acelaşi timp, trăieşte prima sa dragoste - cu Gwen Stacy (interpretată de Emma Stone). Împreună, ei descoperă ce înseamnă iubirea şi implicarea într-o relaţie care se dovedeşte a fi plină de secrete. Descoperind o servietă misterioasă care aparţinuse tatălui său, Peter  se hotărăşte să pornească pe urmele părinţilor săi, pentru a înţelege motivele care i-au făcut să-l părăsească. Cercetările sale îl duc direct la OsCorp şi la laboratorul doctorului Curt Connors (Rhys Ifans), fostul coleg şi partener de proiect al tatălui său. Aici trebuie să înfrunte alter-ego-ul doctorului Connors, un personaj malefic numit Şopârla. Astfel, Peter e nevoit să ia nişte decizii care-i vor schimba total viaţa. Puterile sale speciale vor face din el un erou, Spider-Man.

8. The Tourist / Turistul (2010)

Inspectorul Acheson (Paul Bettany) şi echipa sa o urmăresc pe fermecătoarea  Elise Clifton-Ward (Angelina Jolie), fosta iubită a lui Alexandru Pierce, urmărit de guvern şi dispărut fără urmă după schimbarea fetei. Elise primeşte o scrisoare de la Pierce care îi spune să ia un tren spre Veneţia şi să îi ţină companie unui bărbat cu aceleaşi trăsături ca ale lui, astfel încât poliţia să creadă că acest om este Pierce. Elise merge în Gara de Lyon şi urcă în tren unde îl intâlneşte pe Frank Tupelo (Johnny Deep), un profesor american, care este atras imediat de ea. Femeia îl invită la hotel şi jocul mortal incepe când  polţia îi descoperă identitatea lui Frank  iar  Shaw, gangsterul de la care Pierce a luat două miliarde înainte de a fugi, îşi trimite bodyguarzii la hotel fiind convins că bărbatul ce o însoeşte pe Elise este Alexandru Pierce.

Prima parte a filmarilor a fost facută în Paris apoi în martie 2010, echipa a fost mutată în Veneţia. Filmul apărut în 2010 este regizat de Florian Henckel von Donnersmarck şi este un remake al filmului francez “Anthony Zimmer”.

9. This Means War / Să fie război! (2012)

O poveste despre doi prieteni foarte buni (Chris Pine, Tom Hardy), spioni amândoi şi, tot amândoi, îndrăgostiţi de aceeaşi femeie. Competiţia pentru inima frumoasei interpretată de Reese Witherspoon rupe însă legătura dintre cei doi şi declanşează un conflict de proporţii.

10. (500) Days of Summer / 500 de zile cu Summer (2009)

(500) Days of Summer este povestea lui Summer şi relaţia ei cu Tom. Summer nu crede în dragoste adevarată, în suflete pereche şi bărbatul potrivit. Tom în schimb este un romantic incurabil care nu renunţă la ea nici în ruptul capului. Tot ceea ce face el are ca scop "trezirea" la realitate a lui Summer, ca să se convingă singura că există conceptul de dragoste scrisă în stele. Desfăşurându-se pe o perioadă de 500 de zile, povestea celor doi "îndrăgostiţi" este rostită din punctul de vedere al lui Tom şi a acţiunilor sale care se lasă uşor influenţate de muzica pop.

Sursa: lifehack.org