Home » Camera secreta » FilmSi vă prezintă premierele cinematografice ale lunii martie!

Prima lună de primăvară ne aduce pe lângă mărţişoare şi ghiocei, multe filme bune! 19 producţii vor fi lansate pe marile ecrane în următoarele patru weekenduri. Iată care sunt acestea:

The Loft / Ispita – 6 martie

Remake-ul regizorului Erik Van Looy după propriul film din 2008, Loft, spune povestea a cinci bărbați însurați care folosesc un apartament pentru aventuri amoroase. Aceştia închiriază împreună un loft în centrul orașului pe care îl transformă într-un loc al plăcerilor interzise și al fanteziilor dincolo de orice limită. Dar fanteziile se transformă în coșmar când descoperă cadavrul unei femei în apartament, și își dau seama că unul dintre ei e sigur implicat în acea crimă. Vezi trailerul AICI

Jimmy’s Hall / Salonul lui Jimmy – 6 martie

Filmul selectat la Cannes al lui Ken Loach, este inspirat de o poveste adevărată.  Pelicula îl urmărește pe Jimmy Gralton (Barry Ward), un activist irlandez care se întoarce din America în satul natal în anul 1932, după un deceniu petrecut pe meleaguri străine. Se hotărăşte să deschidă un centru cultural pentru tineri, supărând astfel comunitatea locală. Vezi trailerul AICI

Chappie – 6 martie

Acţiunea din Chappie se petrece doar la câţiva ani de momentul actual, când lumea se află sub controlul unor poliţişti androizi robotizaţi, denumiţi Străjeri/ Scouts. Acum, oamenii se opun acestui lucru. Când androidul Chappie a fost furat de la Poliţie, el a primit o nouă configuraţie şi noi programe, care l-au transformat în primul robot  cu abilitatea de a gândi şi de a trăi sentimente proprii.   Forţele distructive  văd în  Chappie un pericol la adresa ordinii actuale, aşa încât vor face orice pentru a menţine actuala stare de lucruri şi pentru a se asigura că Chappie este primul şi ultimul robot cu astfel de abilităţi. Printre oameni se află cei ca Vincent Moore (Hugh Jackman), care văd în robotul gânditor sfârşitul omenirii, pentru că atunci când o maşină ajunge să gândească, omul nu-şi mai găseşte utilitatea.    Dar alţii, cum este creatorul lui Chappie, Deon Wilson (Dev Patel), îl văd pe Chappie ca pe o creatură vie, care respiră şi trăieşte ca orice altă formă de viaţă – fiind ultima speranţă a umanităţii, chiar dacă nu este pe de-a întregul om. Vezi trailerul AICI

Aferim! – 13 martie

Premiat cu Ursul de Argint pentru cea mai bună regie la Festivalul de Film de la Berlin din acest an, producţia Aferim!, regizată de Radu Jude a fost lăudat de critici pentru povestea prezentată. Subiectul filmului se concentrează în jurul zapciului Costandin (Teodor Corban), care este angajat de boierul din zona lui să-l găsească pe Carfin (Cuzin Toma), un sclav rom fugit din gospodăria sa. Vezi trailerul AICI

Run All Night / Urmărit în noapte – 13 martie

Filmul spune povestea unui mafiot cu reputaţie şi gangster de temut, Jimmy Conlon (Liam Neeson) care a trăit deja partea frumoasă a vieţii sale. Acum, însă, este bântuit de ororile comise în tinereţe, dar şi hărţuit neîncetat de un poliţist (Vinvent D’Onofrio) determinat să îl arunce după gratii. La 55 de ani, îl mai consolează doar sticla de whiskey şi bunul său prieten Shawn Maguire (Ed Harris), un alt cap al mafiei, care a stat mereu în umbra lui Jimmy.

Atunci când fiul său, Mike, devine ţinta gangsterilor, Jimmy este nevoit să aleagă între viaţa de infractor şi familia pe care a abandonat-o cu mult timp în urmă. Acesta trebuie să facă tot ce îi stă în putere să îşi salveze fiul şi să evite ca băiatul să aibă acelaşi final tragic de care el, cu siguranţă, nu va scăpa. Cu o singură noapte la dispoziţie şi niciun refugiu, fostul mafiot îşi va testa limitele cu scopul de a-şi răscumpăra păcatele trecutului. Vezi trailerul AICI

The Cobbler – 13 martie

Filmul spune povestea lui Max Simkin (Adam Sandler), un tip care repară pantofi în acelaşi magazin din New York, în care a lucrat şi familia lui. Într-una din zile, descoperă în pivnița tatălui său o mașinărie magică ce îi permite să se transforme în orice persoană, dacă încalță o pereche de pantofi de femeie. Vezi trailerul AICI

One Direction: Povestea din culise – 13 martie

Ultimul lor turneu a avut încasări de peste un miliard de dolari, transformându-i pe băieţii de la One Direction în cea mai de succes formaţie de adolescenţi din lume. Documentarul regizat de Billy Simpson îi urmează pe membrii trupei în partea americană a turneului "Where We Are", dând acces în culise şi încercând să explice fabuloasa popularitate a formaţiei. Vezi trailerul AICI

Cinderella / Cenuşăreasa – 13 martie

"Cinderella" păstrează magia care v-a făcut să iubiți atât de mult filmele Disney. Când tatăl ei moare, frumoasa Ella are parte numai de necazuri din partea mamei ei vitrege. Transformată în slujnică şi cu numele schimbat în Cenuşăreasa, fata ar putea uşor să-şi piardă speranţa, dar ţine la sfatul primit de la mama ei pe patul de moarte, "fii bună şi ai curaj". Vezi trailerul AICI

Leviafan – 13 martie

Kolya, un mecanic dintr-un orăşel situat în nord-vestul Rusiei, este nevoit să lupte împotriva primarului care a pus ochii pe casa şi terenurile sale. Vezi trailerul AICI

The Gunman: Pe viaţă şi pe moarte – 20 martie

În acest action-thriller politic, un fost combatant în forțele speciale (Sean Penn) este vânat pentru a fi eliminat chiar de către fostul său angajator. El intră într-o cursă contracronometru pentru a-i ucide el primul pe cei care vor să-l ucidă, din jungla Africii până în străzile Londrei. Vezi trailerul AICI

Insurgent – 20 martie

Cum ştim din prima parte, Divergent, Tris a trecut de la Abnegaţie la Neînfricaţi, iar cartea şi filmul se terminau cu lupta celor care nu puteau să fie controlaţi, după încercarea Erudiţilor de a câştiga puterea.

Acum Tris şi iubitul ei, Four, trebuie să lupte în afara facţiunilor, să găsească modul de a face dreptate şi de a repune în drept regulile vechi. Dar pentru asta e nevoie de unele noi. Vezi trailerul AICI

The Salt of the Earth / Sarea pământului – 20 martie

Filmul este un documentar biografic, fotograful brazilian Sebastião Salgado. În ultimii 40 de ani, acesta a călătorit pe toate continentele  pentru a studia umanitatea, aflată într-o continuă schimbare. El a asistat la unele dintre cele mai importante evenimente ale istoriei noastre, conflicte internaţionale şi foamete. Acum a început o nouă călătorie pentru a descoperi teritorii virgine cu floră şi faună sălbatice şi peisaje grandioase, ca parte a unui proiect uriaş care este un tribut adus frumuseţii planetei.

Foxcatcher – 20 martie

Aceasta dramă este inspirată de fapte reale şi se concentrează pe povestea de viaţă a lui John Du Pont (Steve Carell), moştenitorul companiei de produse chimice Du Pont care suferea de o formă de schizofrenie paranoida şi care ajunge să-l ucidă pe prietenul lui de-o viaţă Dave Schltz (Mark Ruffalo), un luptător de wrestling, premiat cu aur la Jocurile Olimpice. Vezi trailerul AICI

The Tribe – 20 martie

Un tânăr surdo-mut se luptă să se adapteze în sistemul unei şcoli pentru surdo-muţi.

Get Hard / Mare şi Tare – 27 martie

Comedia „Mare şi Tare‟ îi are în rolurile principale pe Will Ferrell şi Kevin Hart. După ce este arestat şi condamnat la 10 ani de închisoare pentru fraudă, multi milionarul James King (Will Ferrell) primeşte un răgaz de doar 30 de zile pentru a-şi organiza afacerile şi a lăsa totul în ordine. Panicat, acesta apelează la Darnell (Kevin Hart) să îl pregătească pentru viaţa de după gratii. Deşi James este convins că Darnell a făcut puşcărie, acesta din urmă este doar un tip muncitor şi onest cu o mică afacere, pe care încearcă să o menţină pe linia de plutire. Nu a încălcat legea niciodată şi nu are nici măcar o amendă de circulaţie.

Trecând prin tot felul de probe şi surprize, încearcă împreună să îl transforme pe James într-un tip mare şi tare, dar descoperă, în acelaşi timp, că s-au înşelat în multe privinţe şi şi-au format păreri greşite inclusiv unul despre celălalt. Vezi trailerul AICI

Kidnapping Mr. Heineken / Răpirea lui Freddy Heineken – 27 martie

Filmul descrie răpirea din 1983 a preşedintelui producătorului de bere Heineken, Freddy Heineken, a cărui răscumpărare a fost cea mai mare plătită vreodată pentru un individ.

A Litthe Chaos – 27 martie

Filmul spune povestea unei femei peisagist, pe nume Sabine De Barra, căreia i se acordă râvnita onoare de a construi câteva grădini grandioase la Versailles, o sarcină de aur care o aduce în centrul curţii regelui Ludovic al XIV-lea. Va reuşi ea să facă faţă intrigilor şi să reuşească să finalizeze acest proiect formidabil? Vezi trailerul AICI

Big Game / Ţinta: Preşedintele – 27 martie

Un puşti de 13 ani aflat la vânătoare în pădure, este singurul care îl poate ajuta pe preşedintele Statelor Unite ale Americii să supravieţuiască în sălbăticie, atunci când avionul Air Force One este atacat de terorişti şi se prăbuşeşte în apropierea locului său de campare.Vezi trailerul AICI

Home / Acasă – 27 martie

Un grup de extratereștri caută refugiu pentru a scăpa de dușmanii lor, ascunzându-se pe Pământ.  Atunci când Oh, fuge de poporul ei şi ajunge pe Pământ, se împrieteneşte cu o fată pe nume Tip. Trecând printr-o serie de aventuri comice, Tip şi Oh îşi dau seama că a fi diferit şi a face greşeli face parte din trăsăturile unei fiinţe umane şi descoperă adevărata semnificaţie a cuvântului ACASĂ. Vezi trailerul AICI