Home » Camera secreta » „Focus” un film palpitant şi plin de umor cu Prinţul din Bel Air

Focus, una dintre cele mai aşteptate comedii ale acestui an a ajuns în cinematografe. Trebuie să recunosc că nu am mai văzut de mult timp un film atât de reuşit. Glenn Ficarra şi John Requa, cei care au realizat şi comedia Crazy, Stupid, Love ne surprind cu o poveste interesantă, complicată, presărată cu mult umor. Actorul principal este nimeni altul decât Will Smith, artistul îndrăgit de milioane de oameni din întreaga lume, iar partenera lui este Margot Robbie, blonda care a jucat alături de Leonardo DiCaprio în The Wolf of Wall Street.

Will Smith interpretează rolul lui Nicky Spurgeon, un maestru al escrocheriei, care operează fin şi are un zâmbet de milioane. Numai să nu te întorci cu spatele la el. Să nu-l laşi să îţi distragă atenţia nici măcar pentru o secundă. Fie că fură un portofel, bijuterii valoroase sau teancuri de bani, Nicky lucrează cu stil fără ca cei păgubiţi să observe. Nicky a crescut în lumea înşelătoriei. El s-a rupt de familia sa, dar continuă afacerea de familie care presupune de la furtul din buzunare, până la escrocherii mai complexe şi tot ceea ce intră în aceste limite. El şi-a ucis emoţiile şi sentimentele faţă de alţii, pentru a putea să-şi câştige existenţa cât mai bine.

Însă totul se schimbă atunci când o întâlneşte într-un restaurant din New York pe frumoasa Jess Barrett (Margot Robbie), o tânără minunată, cu plete blonde, care vrea să intre şi ea în această lume a înşelătoriei. Are tot ceea ce-i trebuie, dar este necoaptă. Are nevoie de cineva care s-o ghideze şi să-i arate mişcările corecte. Iar Nicky este omul potrivit pentru a o învăţa!

După câteva discuţii, Nicky se hotărăşte să-i fie mentor şi o ia în echipa lui în New Orleans, acolo unde curge alcoolul şi unde mulţimea oferă o grămadă de bani, ceasuri, bijuterii, electronice şi unde mulţi devin ţinte uşoare pentru cineva antrenat să profite de slăbiciunile altora. Dornică să îi facă pe plac, Jess învaţă repede şi îşi execută sarcinile ca o profesionistă.

Atunci când Nicky îşi dă seama că s-a îndrăgostit de Jess, decide să pună punct relaţiei şi dispare, fără nicio explicaţie. După trei ani, cei doi se reîntâlnesc în Buenos Aires. Jess e complet schimbată. Tânăra naiva de altădată este acum o femeie fatală, cuplată cu miliardarul Garriga (Rodrigo Santoro), un domn foarte bogat, european, care are o echipă de curse şi vrea să se asigure că va câştiga nu numai cursa, dar şi campionatul. De aceea l-a angajat pe Nicky, care să-l ajute să îşi atingă acest scop, chiar dacă nu trebuie să facă ceva tocmai legal.

Focus este un thriller bun, dar şi o comedie neagră amuzantă. O mare parte din reuşită i se datorează lui Will Smith, deşi Margot Robbie îşi joacă rolul surprinzător de bine. Smith este la fel de fermecător cum îl ştim din Bad Boys, iar Margot e extraordinară. Împreună, formează o echipă perfectă şi cel mai sexy cuplu de pe marile ecrane din ultimii ani. Chimia dintre ei este evidentă...în unele momente te întrebi dacă nu există cumva o relaţie între ei şi dincolo de camerele de filmat.

Violenţa nu este punctul central al filmului, ci povestea şi personajele. Subiectul este complex şi te ţine în suspans de-a lungul celor 100 de minute. Nu te lasă să ghiceşti ce urmează să se întâmple. Trebuie să fii atent la fiecare detaliu, după cum trasmite şi titlul filmului.

Filmul în sine nu este deloc plictisitor. Escrocheriile lui Nicky ne poartă din New York-ul plin de zăpadă în însoritul New Orleans şi apoi într-unul dintre cele mai deosebite oraşe din America de Sud, Buenos Aires. Vom vedea Cel mai tare meci de fotbal al anului, precum şi lumea extrem de competitivă a curselor de maşini. Toate acestea sunt o formulă pentru acţiune cu cifră octanică mare, pentru aventură şi dragoste.

Focus e un film pentru toată lumea! Există fotbal, maşini rapide, sex, romantism, comedie, vedete şi doi escroci vestiţi. E câte ceva pentru fiecare. Aşadar, dacă vreţi să vedeţi un film haios, dar cu scene pline de emoţie şi un subiect complicat, atunci grăbiţi-vă! Focus încă rulează în cinematografele din toată ţara!