Home » Camera secreta » Top 10 cei mai bine plătiţi actori copii!

Probabil îl recunoaşteţi pe Jackie Coogan, copilul-vedetă al anilor ’20. Şi-a început cariera de actor de la o vârstă fragedă, cu apariţii în diverse filme, însă nu s-a bucurat de niciun ban din veniturile câştigate, deoarece părinţii lui i-au risipit pe toţi. Acest lucru a dus la apariţia Legii Coogan (Legea pentru protecţia actorilor copii), care presupune ca un procent din câstigurile actorilor minori să fie puşi într-un cont separat, unde să fie păstraţi în siguranţă până când aceştia împlinesc 18 ani.

Mulţi copii actori din zilele noastre, câştigă la fel de bine ca adulţii din industria cinematografică, dar bineînţeles că nu au maturitatea şi experienţa necesară pentru a şti ce să facă cu toţi banii câştigaţi. Imaginaţi-vă că deveniţi milionari până la vârsta de 18 ani. Avem câteva exemple de copii actori, care au câştigat la un singur contract mai mult decât câştigă un om obişnuit în mulţi ani de muncă, devenind astfel cei mai bogaţi copii din istorie.

Daniel Radcliffe

La varsta de 12 ani, Daniel Radcliffe, pe atunci un actor necunoscut, a fost selectat sa îl interpreteze pe Harry Potter. După ce a filmat cele 6 parţi ale francizei, a ajuns să fie destul de bogat să joace in orice film vrea el sau chiar să nu mai lucreze niciodată. Deşi a fost primul său rol, potrivit celor de la IMDB, Radcliffe a caştigat 1 milion de dolari pentru primul film, Harry Potter and the Socerer’s Stone şi 33 de milioane pentru ultima parte a francizei Harry Potter and the Deathly Hallows Part2. A implinit 22 de ani când s-au terminat filmările ultimei parţi şi deja castiga mai mult decât mulţi alţi actori consacraţi.

Miranda Cosgrove

Primul ei rol a fost în filmul lui Jack Black, School of Rock, pe când avea doar 10 ani. Dar serialul TV iCarly a fost cel care i-a adus venituri consistente. La doar 3 ani de la începerea serialului, Cosgrove câştiga deja 180.000 de dolari pe episod, devenind al doilea cel mai bine plătit copil de la Hollywood al momentului. În 2012, a fost desemnată de către cei de la Guiness Book of World Records, ca fiind cel mai bine plătit copil actor. Momentan, urmează cursurile Universităţii din California şi continuă să lucreze la cariera ei muzicală şi actoricească.

Jaden Smith

Majoritatea actorilor copii de succes de pe marile ecrane, au avut primele apariţii în televiziune, dar fiul lui Will Smith şi Jada Pinkett-Smith, nu a fost nevoit sa înceapă de jos. El a apărut alături de tatăl lui, în pelicula nominalizată la Oscar The Puirsuit of Happyness, când avea doar 8 ani. Apoi, a primit rolul principal în remake-ul Karate Kid, pentru care a primit 1 milion de dolari, şi inca 2 milioane după ce pelicula a avut încasari pe plan mondial de peste 150 de milioane de dolari. Acest salariu, îl pozitionează în momentul de faţa, ca fiind  cel mai bine platit copil de la Hollywood. Jaden lucrează, de asemenea, la o cariera muzicală. Aşa tată, aşa fiu!

Macaulay Culkin

Macaulay Culkin (cunoscut drept Kevin McCallister) a început să joace în filme înca de la vârsta de 3 ani, dar cariera lui a înflorit odată cu rolul din seria Home Alone. Pentru primul lui film, Uncle Buck, a primit doar 40.000 de dolari. Pentru Home Alone a luat 100.000, dar după succesul avut cu acesta, a putut să ceara mai mulţi bani, ceea ce a şi făcut. Filmul My Girl, din 1991, i-a adus nici mai mult nici mai puţin decât 1 milion de dolari. Salariul lui crescând în 1994, când a primit pentru pelicula Richie Rich, impresionanta sumă de 8 milioane de dolari, acesta fiind şi apogeul carierei sale. Din păcate, cariera lui s-a încheiat mult prea devreme.

Abigail Breslin

A împlinit de curând 18 ani. Abigail Breslin şi-a început cariera la vârsta de 3 ani. Rolul ei din filmul Little Miss Sunshine, i-a adus o nominalizare la Oscar când avea numai 10 ani. Din acel moment salariul ei a crescut uimitor de mult. La vârsta de 15 ani, a dat voce unui personaj din filmul animat Zambezia şi a fost remunerată pentru 4 ore de lucru cu suma de 65000 de dolari. De asemenea, a fost colegă de platou cu Julia Roberts şi Meryl Streep în filmul August: Osage Country, rol pentru care ar fi trebuit să câştige încă 50000 de dolari bonus, dacă ar fi câştigat un premiu Oscar.

Rico Rodriguez

Tanărul de 15 ani Rico Rodriguez, face parte din distribuţia uneia dintre cele mai bune comedii de pe micile ecrane, Modern Family. Potrivit celor de la TMZ, Rodriguez o sa fie remunerat cu 95.000 de dolari pentru fiecare episod din al 6-lea sezon, iar dacă se va face şi un al 8-lea sezon o să primeasca 115.000 de dolari pe episod. Nu vă faceţi griji pentru ceilalţi copii din distribuţie. Ariel Winter, Nolan Gould şi Sarah Hyland fac la fel de mulţi bani.

Dylan & Cole Sprouse

Surorile Olsen sunt cele mai bogate gemene din lume, dar fraţii Sprouse le urmează îndeaproape, de când au jucat alaturi de Adam Sandler în Big Daddy. Au avut propriile emisiuni pe postul pentru copii Disney, ca The Suite Life of Zack and Cody, apoi The Suite Life of Deck. Acum au 21 de ani, dar în 2007, la vârsta de 14 ani erau cei mai bine platiţi copii care apar la televizor, facand împreună 40.000 de dolari pe episod. Gemenii au, de asemenea, afaceri proprii, incluzând o linie de haine şi o revistă prin compania surorilor Olsen, Dualstar Enterteinment. Momentan, amândoi se axează pe şcoala şi mai puţin pe cariera actoriceasca.

Frankie Muniz

La începutul serialului Malcom in the Middle, Frankie Munitz (interpretând rolul lui Malcom) câstiga doar 30000 de dolari pentru fiecare episod. Dar după ce a devenit cunoscut şi a castigat un premiu Emy şi o nominalizare Globurile de Aur, salariul lui a început să urce, ajungând ca la finalul sezonului, să câstige 120.000 de dolari pe episod. Apariţiile sale pe marile ecrane, în filmul Agent Cody Banks şi continuarea acestuia, i-au rotunjit conturile cu înca 7 milioane de dolari. Nu a reuşit să ajungă un star de cinema şi ca adult, dar cu sigurantă încercarea i-a adus caştiguri considerabile.

Chandler Riggs

Chandler Riggs are doar 15 ani. El îl interpretează pe Carl Grimes, în unul dintre cele mai de succes seriale ale momentului The Walking Dead, rol pentru care a primit multiple nominalizări la festivalurile din lumea filmului. Starul principal al serialului, Andrew Lincoln, care îl interpretează pe tatăl lui Carl, caştiga 90.000 de dolari pentru fiecare episod, dar întreaga distribuţie, o să aibă parte de o mărire de salariu, odată cu sezonul 5. Sa fiţi siguri că şi Riggs, se va afla pe această listă a salarilor mărite.

Angus T. Jones

Serialul Two and a Half Man, a început filmările pentru al 12-lea sezon, având parte de schimbări în distribuţie. Rolul lui Jake Harper a fost interpretat de către Angus T Jones timp de 10 sezoane, de când avea 10 ani până la vârsta de 20, când a luat decizia sa se retragă. În ultimile 2 sezoane, a castigat 350.000 de dolari pe episod, ajungând să fie cel mai bine plătit actor din televiziune. Momentan este la colegiu, sperând ca în viitorul apropiat să se întoarcă la actorie.

Sursa: thecherist.com