Home » Camera secreta » Iată care sunt personajele super acțiunii "Suicide Squad"!

"Suicide Squad”, va avea premieră pe 5 august 2016 și este un pic diferit de clasicele filme cu supereroi şi prezintă aventurile unui grup de răufăcători plecaţi într-o misiune extrem de periculoasă. Este un film despre nişte băieţii răi care nu fac fapte bune şi care aduce o nouă perspectiva aspura filmelor de gen. Subiectul principal îl reprezintă echipă omonimă de anti-eroi din DC Comics şi urmează să devină cea de-a treia parte din universul cinematic DC Comics. Filmul prezintă o distribuţie de ansamblu formată din Will SmithJared LetoMargot RobbieJoel KinnamanJai Courtney,Cara Delevingne şi Viola Davis Filmările au inceut pe 13 aprilie 2015, în Toronto, Ontario.

Iată care sunt pesonajele inspirate din benzi desenate cu care ne vom întalni la vara când "Suicide Squad" intra in cinematografe!

Lex Luthor

Deşi este doar un zvon deocamdată prezenţa acestui personaj, este de aşteptat ca “Suicide Squad” să aibă o legătură directă cu “ Batman v Superman: Dawn of Justice “ prin apariţia lui Lex Luthor. În octobrie 2014 s-a aflat că Jesse Eisenberg  se află în discuţii cu Warner Bros. pentru rolul răufăcătorului.

The Joker

Jared Leto va fi cel de-al patrulea actor care îl va personifică pe cel mai de temut duşman al lui Batman pe marile ecrane. Nu ştim exact ce rol va avea Joker în toată poveste dar cert este că Jarred are suficientă experienţă în roluri mai neobişnuite şi va face faţă provocării. Colegii de platou au declarat că din ce au văzut până acum Joker în interpretarea lui Jared Leto va fi un personaj terifiant. Conform zvonurilor Joker va rămâne în închisoare cu scopul de a o ţine pe Harley Quinn sub observaţie după ce această se alătură echipei iar spre sfârşit va evada.

Harley Quinn

Un personaj creat special pentru “Batman: The Animated Series” în 1992, Harley Quinn îşi face pentru prima dată apariţia într-un film. Iniţial Dr. Harleen Quinzel fusese psihiatru la azilul Arkham dar sub influenţa lui Joker a devenit iubita şi partenera lui. Margot Robbie, cunoscută pentru rolul din “The Wolf of Wall Street” o va interpreta pe Hraley şi este de aşteptat din ce s-a aflat până acum să fie un personaj central al întregii poveşti.

Rick Flag

Fost soldat în trupele speciale, Rick Flag are o minte strategică şi a condus echipa răufăcătorilor în mai multe misiuni. Ar face orice pentru ţară lui chiar dacă asta înseamnă să se ocupe de cei mai detestabili nelegiuiţi ai ei. Rolul fusese dat iniţial lui Tom Hardy dar din cauza programului încărcat acesta a fost nevoit să renunțe și în ultimă instanţă a fost atribuit lui Joel Kinnaman.

Enchantress

Dintre toţi membrii echipei, Enchantress este cel mai puţin cunoscut personaj. June Moore era o adolescentă obişnuită până într-o zi când în timpul unei petreceri la Terror Castle întâlnește un demon care îi spune că va deveni o eroină mistică cu puteri magice când va rosti cuvântul “enchantress”. După acest eveniment ea se alătură echipei răufăcătorilor în speranţa că acest lucru o va ajută să-și ţină sub control pornirile criminale. Rolul lui Enchantress îi va reveni actriţei/model de origine britanică, Cara Delevingne

Căpitanul Boomerang

George "Digger" Harkness a devenit priceput în aruncarea bumerangului încă din copilărie şi îşi folosea acest talent inţial pentru a câştiga bani însă mai târziu a devenit un temut criminal. Warner Bros. au ales un actor australian pentru a-l interpreta pe Boomerang, Jai Courtney, cunoscut pentru rolurile din “Divergent”, ”A Good Day To Die Hard” and”Terminator Genisys”.

Deadshot

Unul dintre cei mai temuţi criminali ai echipei, Deadshot a.k.a. Floyd Lawton este renumit pentru că nu ratează niciodată ţinta. Este cunoscut după costum şi după ochiul său cibernetic care îi facilitează accuratetea imaginii şi îi oferă diverse informaţii. Deadshot va fi jucat de Will Smith, unul dintre puţinele roluri de răufăcător pe care le-a acceptat cunoscutul actor.

Amanda Waller

Poreclită “The Wall”, Amanada este reprezentanta guverului şi persoana responsabilă de întreaga echipa. Pentru ea toţi membri echipei sunt dispensabili şi nu va ezita să renunţe la oricare dintre ei pentru a asigura reuşita misiunii. Viola Davis, câştigătoare a unui premiu Emmy, o personifică pe Waller în acest film. Proiecte ca “The Help” şi ”How To Get Away With Murder” au făcut-o cunoscută în lumea filmului.

Killer Croc

Cunoscut ca unul dintre inamicii lui Batman, Waylon Jones s-a născut cu o formă de atavism în urma căreia pielea, dintii şi unghiile sunt asemănătoare cu cele ale unei reptile şi totodată aceasta dereglare îi confereă o forţă fizică incredibilă. Personajul Killer Croc va fi interpretat de Adewale Akinnuoye-Agbaje.

Slipknot

Cunoscut iniţial că Christopher Weiss, el era un simplu angajat la o companie chimică unde ajută la dezvolatrea unor sfori super rezistente, aceleaşi sfori care îi vor servi ca arme atunci când devine asasin. Talentul sau incredibil în manevrarea acestora o impresionează pe Amanda Waller care îl cooptează în echipa ei. Adam Beach va da viaţă acestui personaj, un actor care deşi nu a avut până acum roluri de acţiune cu siguranţă va fi foarte convingător.

Katana

Expertul în arte marţiale al echipei este Katana, interpretată de actriţa Karen Fukuhara care se află la prima sa apariţie pe marile ecrane. Personajul Katana a luat naştere în benzile desenate japoneze Tatsu Yamashiro şi era prezentată ca fiind un erou pozitiv în general, lucru care ne face să ne întrebăm cum îşi va găsi ea locul în echipa răufăcătorilor.

El Diablo

Existenţa personajului începe demult în vestul sălbatic când Lazarus Lane este aproape omorât de o bandă de hoţi şi readus la viaţă de un șaman indian. El adopta numele El Diablo şi din acel moment devine un răzbunător. Dar se pare că varianta această a originilor sale nu va fi folosită în “Suicide Squad” ci una abordată în benzile desenate mai noi. Astfel, El Diablo, interpretat de Jay Hernandez, este Chato Santana, un fost criminal care îl intanleste pe Lazarus Lane şi îi asumă povestea lui.

Batman

Suicide Squad” este un film plin de băieţi răi şi reprezentanţi guvernamentali cu principii morale discutabile, însă va fi totuşi un super erou prezent. Nu se ştie exact ce rol va avea Batman în toată povestea dar cu siguranţă va lua parte la această incredibilă aventură întrucât Ben Affleck a fost prezent si el pe platourile de filmare. Se pare că vom avea parte de o urmărire de maşini între el şi Joker, însă va trebui să mai aşteptăm până în 2016 să aflăm mai multe detalii.

Sursa: cinemablend.com