Home » Camera secreta » Top 5 cele mai bune filme cu Zack Efron

Zac Efron a fost şi rămâne unul ditre actorii preferaţi ai adolescenţilor, dar nu numai. Şi-a început cariera la o vârstă fragedă apărând în filmele Disney, dar odată cu vârsta tranziţia sa către filme pentru o audienţă matură a venit natural.

Iată care sunt cele mai bune 5 filme ale lui Zac Efron!

1. „The Paperboy

Sudul Statelor Unite, anul 1969. Cu patru ani în urmă, şeriful din micul oraş Lately a fost ucis în împrejurări neclare. Hillary Van Wetter (John Cusack), un vantor de crocodili, a fost găsit vinovat şi condamnat la moarte. Charlotte Bless (Nicole Kidman), o femeie misterioasă plină de sex-appeal care corespondează cu Van Wetter, îşi exprimă intenţia de a se căsători cu el.

În dorinţa de a demonstra că logodnicul ei este nevinovat, Bless îi convinge pe Ward Jansen (Matthew McConaughey) şi pe Yardley Acheman (David Oyelowo), doi reporteri de la un ziar de scandal, să investigheze circumstanţele acestei crime cu multe semne de întrebare. În scenă intră adolescentul Jack Jansen (Zac Efron), fratele lui Ward şi distribuitorul de ziare din Lately.   El se oferă voluntar să îi ajute pe cei trei în demersul lor. Cucerit iremediabil de nurii Charlottei, Jack va face orice pentru a-i câştigă inima. Cu toate acestea, doar Anita Chester (Macy Gray), menajeră familiei Jansen, este singură persoană care îl cunoaşte pe Jack cu adevărat.

Având la baza romanul omonim de Peter Dexter, "Băiatul cu ziarele" este o incursiune în latura murdară a unei anchete criminalistice, ale cărei personaje se lupta cu obsesiile, trădarea şi propriii demoni pe drumul sinuos către dreptate

2.  The lucky one

Unul dintre cele mai apreciate filme ale frumosului actor, o poveste de dragoste bazată pe romanul lui Nicholas Spark. Efron joacă rolul unui fost soldat care intră într-o relaţie pasională dificilă cu Beth, o femeie mult încercată de viaţă. Destinul îi aduce imreuna prin intermediul unei fotografii, şi din acel moment cei doi îndrăgostiţi vor lupta pentru dragostea lor şi vor înfruntă multe dificultăţi.

După trei misiuni în Irac şi multe momente de groază, Logan Thibault (Zac Efron), sergent în Marina americană, se întoarce acasă cu o singură dorinţa. În timpul unui atac armat, în care aproape că îşi pierde viaţă, acesta găseşte în nisip poză unei femei necunoscute. Din momentul descoperirii, fotografia devine un obiect norocos foarte preţios şi tânărul îşi promite să facă tot posibilul pentru a descoperi identitatea misterioasei femei.

Curând, Logan ajunge în faţă uşii lui Beth (Taylor Schilling) şi, fascinat de frumuseţea ei, rămâne să lucreze la fermă familiei. În ciuda neîncrederii arătate la început şi a complicaţiilor din viaţă lui Beth, între cei doi se înfiripă o idilă care îl face pe tânăr să creadă că a găsit mult mai mult decât talismanul norocos.

3.  „Hairspray

Intrigi de culise / Hairspray” este povestea lui Tracy Tumblad, o faţă cu părul mare şi cu o inima şi mai mare, care are o singură pasiune - dansul. Visul ei este să apară în "The Corny Collins Show", cea mai hippy petrecere dance de la TV. Tracy (Nikki Blonsky) îşi pregăteşte apariţia pentru spectacol, însă apare o problema, nu chiar minoră - nu se potriveşte deloc cu stilul petrecerii. Silueta să mare a îndepărtat-o mereu de muttime, lucru care îi este amintit adesea de mama să iubitoare şi cel puţin plinuţă, Edna (John Travolta).

Acest lucru nu o opreşte însă pe Tracy, deoarece faţă este sigură de un lucru şi acela este că ea a fost născută să danseze.După cum îi spune tatăl ei, Wilbur (Christopher Walken): "Încearcă! Trebuie să te gândeşti la lucruri mari, că să fii şi tu mare...” În toată această nebunie, Zac Efron joacă rolul lui Link Larkin, liderul trupei de dansatori din cadrul show-lui tv care, deşi era iubitul lui Amber, în timp ajunge să se simtă di ce în ce mai atras de Tracy.

4. „New Year’s Eve

Povestea unui grup de newyorkezi prezintă modul prin care aceştia îşi petrec ultima zi din an. Cupluri sau oameni fără pereche, ei experimentează emoţii puternice în relaţiile cu cei din jur sau chiar cu ei înşişi.

Robert De Niro va juca rolul unui bărbat aflat pe moarte, în patul unui spital, în timp ce Michelle Pfeiffer va fi o secretara frustrată, care decide să abordeze problemele care au dus la neîmplinirea ei şi pentru asta va apela la Paul Doyle (Zac Efron) să o ajute contra unor bilete la Balul Mascat organizat de Athern Records. Hilary Swank va juca rolul un producător de spectacol al faimosului Times Square. Alături de aceştia vor mai fi Ashton Kutcher, Sarah Jessica, Abigail Breslin şi Ludacris.

5. „Vibrează cu mine

Este o drama romantică despre căutarea adevăratei vocaţii. Plasat în lumea muzicii electronice şi a vieţii de noapte de la Hollywood, filmul îl surprinde pe Cole (Zac Efron), un tânăr şi entuziast DJ, în ambiţioasă lui încercare de a concepe o melodie care va revoluţiona industria muzicală.

Toate acestea se schimbă în momentul în care îl cunoaşte pe James, un DJ cu experienţă, care îl ia sub aripa lui protectoare. Lucrurile se complică treptat, din momentul în care Cole se îndrăgosteşte de iubita lui James, Sophie. În timp ce relaţia amoroasă se intensifica, prieteniile sunt puse la încercare, iar tânărul trebuie să aleagă între iubire, loialitate şi destinul pe care şi l-a dorit.