Home » Camera secreta » Zack Snyder explică scena de final din “Batman vs Superman: Zorii Dreptăţii”

Super acţiunea “Batman vs Superman: Zorii Dreptăţii”, în regia lui Zack Snyder, pe lângă multe surprize conţine şi o serie de scene care pentru fanii benzilor desenate DC Comics şi ale personajelor lor vor avea mai mult sens decât pentru necunoscători. De exemplu, nu toată lumea ştie că străinul misterios care îi apare lui Bruce Wayne în vis să îl avertizeze este Flash (Ezra Miller), sau că amestecul ciudat de om şi maşină văzut într-un clip video este Cyborg (Ray Fisher).

Pe lângă imaginile fugitive ale celorlalţi membrii Justice League mai sunt două scene majore la sfârşitul filmului “Batman vs Superman: Zorii Dreptăţii” care au nevoie de unele explicaţii: Lex Luthor (Jesse Eisenberg) care strigă că “i-a sunat ceasul” lui Darkseid şi renaşterea aparent iminentă a lui Superman (Henry Cavill) prevestită de ridicarea pământului de pe coşciug în ultima scenă.  Zack Snyder a comentat aceste două scene într-un interviu pentru “Entertainment Weekly” spunând: “am considerat că trebuie să-l omorâm pe Superman în acest film pentru a da mai multă seriozitate întregii intrigi a filmului”. Altfel spus, pentru toţi cei care au crezut că pământul a fost ridicat de un cutremur sau o vibraţie ciudată, Snyder a clarificat că renaşterea lui Superman este o certitudine.

Referindu-se la scena în care Guvernul încearcă să rezolve situaţia deschizând focul aspura lui Superman şi a lui Doomsday care se lupatu în spaţiu, Snyder explică: “A fost foarte aproape de moarte când se afla în spaţiu şi motivul pentru care am ales să facem scena respectivă a fost acela de a arată că el poate fi foarte aproape de moarte iar soarele îl poate readuce la viaţă sau că poate fi readus la viaţă. Cred că de data aceasta trebuie făcut ceva mai mult pentru a îl învia. Am simţit că această este o calatorile mitologică pentru Superman. Avem parte de o naştere, o moarte şi o înviere. Iar atunci când va fi readus la viaţă cine ştie ce si cum va fi el atunci.”

Superman, cel din benzile desenat, revine la viaţă cu totul schimbat şi cu puteri mult mai mari decât înainte. Nu ştim dacă asta se va întâmpla şi în film dar se pare că vor fi implicaţi şi alţi membrii ai Justice League care îl vor ajuta în tranziţia sa, din moarte sper o nouă viaţă.

Adevărata provocare va fi pentru Bruce Wayne (Ben Affleck) să îi convingă pe ceilalţi super eroi să îi se alăture din postura sa de simplu om. “Mi-am dorit că Bruce Wayne să fondeze Justice League. Să meargă singur şi să-i găsească pe aceşti şapte samurai de unul singur va fi mult mai interesant ca şi premisă a intrigii filmului”, declara Zack Snyder.

Sursa: screenrant.com