Home » Camera secreta » Taylor Lautner a fost rapit!

20 septembrie 2011

Autor: Oksana Radu
            Categorii: Biografice,

Celebrul varcolac din Saga Amurg, Taylor Lautner revine pe marile ecrane din intreaga lume intr-un rol senzational in filmul Rapirea, in care interpreteaza rolul unui adolescent care isi descopera cu stupoare fotografia pe un site de persoane disparute.

Considerat de multi ca fiind urmatorul star de actiune, Taylor a facut fata cu succes provocarii primului sau rol principal, chiar daca au existat momente in care s-a simtit intimidat de numele impresionante din distributia filmului, cum ar fi Sigourney Weaver sau Alfred Molina. Actorul a declarat intr-un interviu recent ca rolul din Rapirea a fost extrem de solicitant pentru el inclusiv din punct de vedere fizic, in ciuda faptului ca are de la varste fragede o cariera sportiva si performante de invidiat in domeniul artelor martiale:

,,Scenariul filmului a fost senzational, nu am putut sa ma opresc din citit pana la ultima pagina. Mi-a placut foarte mult personajul, desi trebuie sa recunosc ca nu mi-a fost deloc usor. Rapirea a reprezentat un proiect foarte solicitant pentru mine, atat din punct de vedere fizic, cat si emotional. Si cand am aflat ca voi filma alaturi de Sigourney Weaver, nu mi-a venit sa cred cat sunt de norocos.”

Intrebat cum reuseste sa faca fata miilor de fane inebunite, Taylor a declarat ca este incantat de reactia lor, dar a admis ca au existat si situatii care puteau scapa de sub control: ,,Ma aflam la o conferinta de presa in Brazilia alaturi de Kristen (Stewart), cand am fost intrerupti de oficiali din  conducerea hotelului care ne-au anuntat ca 2000 de fane au navalit inauntru, reusind sa puna la pamant toata paza. In final au fost nevoiti sa cheme Garda Nationala pentru a evacua fanele si trebuie sa recunosc ca a fost un moment destul de intens.”

Rolul din Rapirea i-a adus lui Taylor ocazia perfecta de a-si confirma calitatile fizice si actoricesti. El il interpreteaza aici pe Nathan, un adolescent care a avut dintotdeauna sentimentul ca este strain de propria sa viata. Si cea mai puternica temere i s-a adeverit intr-o zi, cand fara sa vrea, o prietena i-a gasit fotografia pe un site de persoane disparute. De aici totul a luat o intorsatura periculoasa: a realizat ca parintii sai nu sunt cei pe care ii credea, iar realitatea lui era de fapt o minciuna menita sa ascunda adevaruri fatale.

Intelegand ca a ajuns intr-un punct in care nu mai poate avea incredere in nimeni, Nathan porneste in cautarea adevarului si a parintilor sai biologici impreuna cu prietena sa din copilarie, Karen (Lily Collins), insa cei doi ajung in scurt timp sa fie urmariti de o armata de asasini si agenti FBI. Calatoria lui Nathan devine astfel o lupta cumplita pentru supravietuire, iar singura lui sansa este sa se transforme din vanat in vanator si sa incerce sa anticipeze toate miscarile nemilosilor adversari.

Un action thriller exploziv, Rapirea poate fi vazut in premiera din 23 septembrie in cinematografele: Hollywood Multiplex (Bucuresti), Movieplex, The Light Cinema, Grand Cinema Digiplex, Cinema City (Cotroceni, Sun Plaza, Cluj, Arad, Bacau, Braila, Baia Mare, Timisoara, Iasi, Pitesti), Cityplex (Bucuresti, Constanta si Brasov), Odeon Cineplex Cluj, Cinema Phoenix (Pascani), Centrul Cultural Eugen Ionescu (Slatina), Grand Mall Cinema (Satu Mare), Patria (Craiova), Cinema Florin Piersic (Cluj).