Home » Camera secreta » Top 10 cele mai bune filme ale lui Kevin Costner

Lui Kevin Costner i-a plăcut mereu să îşi asume riscuri atunci când şi-a ales rolurile şi de multe ori meritele nu i-au fost recunoscute pe măsură, în ciuda aprecierii fanilor. Câştigător al mai multor premii de-a lungul carierei sale de peste trei decenii, Costner este recunoscut pentru stilul lui aparte şi pentru seriozitatea cu care abordează fiecare rol. Talentul său a fost remarcat atât ca actor, cât şi ca regizor, şi de curând ca muzician, iar în plan personal, Costner este un tată extrem de generos şi iubitor. Mare parte dintre rolurile sale au fost în filme cu tema sportivă, devenind astfel un reprezentant al genului.

Iată care sunt cele mai bune 10 filme ale lui Kevin Costner pe care cu siguranţă le-aţi văzut şi le-aţi îndrăgit!

10. No Way Out

Un thriller plin de suspans care a fost lansat la momentul potrivit pentru un public care abia începuse să aprecieze acest gen de filme. Acest film a avut succes din mai multe motive, dar mai ales datorită faptului că prezenta o poveste logică şi extrem de interesantă. Kevin Costner arata impresionant în uniforma de marinar şi a furat lumina reflectoarelor în toate scenele filmului.

9. Tin Cup

Pobabil nu foarte mulţi dintre voi au fazut această comedie romantică extrem de frumos regizată. Cuplul uimitor pe care l-au format Costner şi Rene Russo dă o nouă definiţie romantismului. A fost o nouă ocazie pentru Costner şi Ron Shelton să se reîntâlneasca pe platourile de filmare după “Bull Durham”.

8. A Perfect World

O drama perfectă din toate punctele de vedere, cu un scenariu puternic şi momente intense. Kevin Costner a jucat pentru prima oară un personaj negativ în rolul unui criminal evadat care ia ostatic un băieţel. Lowther în rolul băiatului a fost la fel de remarcabil ca şi Costner.

7. The Bodyguard

Kevin este absolut impresionant în rolul unui fost agent al serviciilor secrete care acceptă să lucreze ca și garda de corp pentru o cântăreaţa pop. Filmul este unul special deoarece Costner îşi joacă rolul cu deosebită reţinere şi demnitate în acelaşi timp, diferit faţă de celelalte filme, cu un calm care îi va defini de acum înainte stilul.

6. Silverado

În regia lui Lawrence Kasdan, povestea acestui western american din 1985 se bazează pe întâlnirea pur întâmplătoare a unor cowboy. Grupul astfel format pleacă într-o călătorie spre oraşul Silverado unde urmează ca împreună să dejoace planurile malefice ale şerifului şi ale unui fermier odios. A fost unul dintre cele mai impresionante filme de la începutul carierei lui Costner.

5. Fandango

“Fandango” a fost printre primele filme din cariera lui Kevin Costner şi a fost regizat de Kevin Reynolds. O comedie clasică în care Costner era liderul trupei “Groovers” formată împreună cu alţi 4 colegi de apartament. După absolvirea universităţii, el se decide să plece într-o călătorie scurtă, doar pentru a fi prins în strânsoarea mariajului.

4. Thirteen Days

Costner a fost atât actor cât şi producător pentru acest film împreună cu regizorul Roger Donaldson cu care mai colaborase pentru filmul “No Way Out”. Acţiunea filmului se bazează pe povestea Crizei rachetelor din Cuba. Costner joacă un personaj foarte important în rolul unui apropiat al Preşedintelui John F Kennedy. Filmul se desfăşoară pe perioada a două săptămâni în anul 1962 atunci când întraga lume se afla în pericol de război nuclear.

3. Bull Durham

Considerat a fi unul dintre cele mei reuşite filme despre sport al tuturor timpurilor, “Bull Durham” a fost lansat în 1988. Frumoasa comedie romantică ni-l prezintă pe Costner în rolul lui “Crash” Davis, un veteran jucător de baseball. Toate filmele anterioare despre baseball au fost respinse şi criticate de public, asta până a apărut “Bull Durham”  şi a schimbat situaţia.

2. Dances with Wolves

Acesta a fost filmul i-a adus lui Costner primul succes recunoscut şi prin box office. Cu toate acestea a fost un film controversat atunci când a reuşit să-i fure Oscarul pentru cel mai bun film producţiei “Goodfellas”. Deşi au fost comentarii că durata filmului a fost cam mare, a compensat prin alte puncte forte. Scena cu vânătoarea bizonului, în special, a fost una dintre atracţiile filmului.

1. The Untouchables

The Untouchables” este un film clasic din toate punctele de vedere. Nu exagerăm cu nimic când spunem că “The Untouchables”, cu replicile şi scenele memorabile, i-au adus lui Costner recunoaşterea ca actor. A fost şi este o capodoperă ce trebuie văzută – o realizare glorioasă, o descriere a şefilor mafioţi care conduceau oraşul Chicago în perioada prohibiţiei şi a oamenilor legii ce au jurat să-i prindă.