Home » Camera secreta » "The Angry Birds Movie", de ce sunt păsarile așa furioase?

În comedia animată 3D, The Angry Birds Movie, vom afla în sfârşit de ce sunt aşa de furioase păsările.

Bine aţi venit pe insula păsărilor, unde aceste fiinţe duc o existenţă paşnică şi fericită. Fie că vizitaţi magazinul de viermişori, fie că vă duceţi la Salonul de frumuseţe pentru a vă pune extensii de aripi, Insula păsărilor vă oferă tot ceea ce ar face-o pe o pasăre fericită. Iar existenţa acestor păsări se învârte în jurul ouălor lor, pentru că în definitiv, copiii sunt viitorul nostru al tuturor, nu-i aşa?

În acest paradis, Red (Jason SudeikisWe're the Millers), Chuck, pasărea cea iute şi nervoasă, (Josh Gad în primul său rol animat după Frozen), şi volatilul Bomb (Danny McBrideThis is the End, Eastbound and Down) au fost aproape întotdeauna nişte outsideri.  Dar atunci când insula e invadată de porcuşori verzi misterioşi, aceşti trei ciudaţi sunt singurii care pot să-şi dea seama de intenţiile ascunse ale invadatorilor.

În decembrie 2009, când oamenii din toată lumea au descărcat un joc pe telefoanele lor mobile, n-au ştiut că aceasta va declanşa un adevărat fenomen. Nişte porcuşori verzi invadaseră insula dorind să fure ouăle păsărilor ne-zburătoare – iar păsările, pe bună dreptate, înnebuniseră de furie. Cum ai putea să te simţi dacă cineva ar veni în casa ta şi ţi-ar răpi copiii?

Cel mai de succes joc al tuturor timpurilor – Angry Birds şi diferitele lor ediţii au fost descărcate de peste trei miliarde de ori – ajunge acum pe marele ecran, iar spectatorii vor afla în sfârşit cum şi-au dobândit păsările numele de Angry Birds.

Lucrând alături de echipa Rovio, realizatorii filmului The Angry Birds Movie  au dezvoltat ideile de bază ale jocului. “Întrebarea pe care o pune Rovio tot timpul este ‘de ce sunt păsările aşa de furioase?’” recunoaşte

John Cohen. “Filmul prezintă povestea care a stat la baza conflictului dintre păsările ne-zburătoare şi purceluşii verzi. A fost o oportunitate incredibilă de a crea mitologia universului de care aparţin păsările furioase. Miliarde de oameni au dezvoltat o relaţie personală cu jocul video, dar nu se cunoştea povestea care dusese la războiul dintre păsări şi porcuşori. De aceea, terenul nostru de joacă era complet liber, ca şi cum am fi pornit-o de la zero, cu o idee originală. De aceea, am menţinut elementele pe care fanii jocului le cunoşteau şi le îndrăgeau – păsările furioase care nu pot zbura, dar au puteri speciale, porcuşorii verzi care le fură ouăle cu un fel de praştie – dar dincolo de aceste elemente, noi am reuşit să creăm o poveste originală.”

De fapt, Clay Kaytis, care este regizorul filmului, alături de Fergal Reilly, susţine că aşteptările fanilor jocului vor fi depăşite. “Oamenii presupun că ştiu ce va conţine filmul pentru că au jucat şi ştiu jocul,” afirmă el, “dar adevărul e că noi am creat ceva ce-i va surprinde pe oameni când vor vedea filmul. În calitate de realizatori ai acestui film putem spune că am creat un film la care noi înşine ne-am duce să-l vedem cu plăcere.”

Pe genericul amuzantului film se află vocile unor staruri cum ar fi: Maya Rudolph (Bridesmaids), Kate McKinnon (Saturday Night Live, Ghostbusters), Sean Penn (Milk, Mystic River), Tony Hale (Veep, Arrested Development), Keegan-Michael Key (Key & Peele), Bill Hader (Inside Out) şi Peter Dinklage (Game of Thrones), ca şi Ike Barinholtz (Neighbors, Sisters), Tituss Burgess (Unbreakable Kimmy Schmidt), Hannibal Buress (Daddy’s HomeBroad City), Jillian Bell (22 Jump Street).

The Angry Birds Movie va avea premiera mult așteptată pe marile ecrane în 15 mai 2016.