Home » Camera secreta » Garry Marshall continuă seria filmelor despre sărbători cu comedia romantică "Mamă, ce zi!"

Atunci când Garry Marshall se hotărăşte să facă un film, starurile fac coadă, la propriu... Producătorii spun că, în cele trei filme despre sărbători, Marshall a reunit 36 de actori de primă mână, inclusiv 14 nominalizaţi la Oscar şi 9 laureaţi ai acestui premiu. „Sunt aşa de mulţi care vor să lucreze cu Garry. Actorii consideră că este o onoare, un privilegiu”, spune Karz.

În comedia romantică “Mamă, ce zi!”, Marshall tratează legătura complexă între mamă şi copil printr-o serie de poveşti care se îmbină în mod amuzant. Comedia este un omagiu adus femeii si ilustraţia perfectă a impactului pe care-l au mamele asupra vieţii copiilor lor, chiar şi atunci când nu îşi propun.

După ce-l cunosc pe Marshall, actorii vor să lucreze cu el mai mult decât atunci când au intrat pentru prima dată pe platoul lui de filmare. Garry aduce ceva în plus în poveste, marile talente nu trebuie doar să vină şi să joace, ci să aibă păreri, să facă sugestii legate de scene, ceea ce le face să fie şi mai implicate în proiect. Acesta este factorul Garry Marshall.

Julia Roberts este la a patra sa apariţie într-un film al lui Marshall şi a fost prima dintre vedete care a acceptat rolul propus, acela al Mirandei, regina unei reţele de cumpărături la domiciliu. Roberts a semnat contractul după o singură discuţie cu Marshall. „Te ajută să fii prieten cu vedetele, dacă le ştii de pe vremea când nu erau cunoscute”, spune regizorul. „Când am făcut „Frumuşica”, nimeni nu ştia de Julia Roberts. Jucase în câteva filme, dar nu era o mare celebritate. Putea să se plimbe prin platou fără să o deranjeze nimeni. Sunt foarte mândru de succesul pe care-l are acum. Ştiu că are trei copii minunaţi. Ne uităm împreună la meciurile din Liga Celor Mici, pentru că fiul ei joacă împotriva nepotului meu”.

Jennifer Aniston spune că a bifat un lucru de pe lista cu ceea ce trebuie să facă înainte să moară, atunci când a acceptat să lucreze cu Marshall pentru „Mamă, ce zi !”. „Cum ai putea să refuzi un film de Garry Marshall? Dacă eşti alături de el, lumea este o bucurie. Oriunde merge, răsare soarele şi ştiu mulţi oameni care au venit numai pentru a lucra cu el”.

Shay Mitchell, din serialul TV „Pretty Little Liars”, joacă rolul noii soţii a lui Henry, Tina, și este o mare admiratoare a filmelor lui Marshall, ea a văzut „Frumuşica” „de cel puţin 100 de ori”, dar că nu a visat niciodată că va lucra cu vestitul regizor. „El este o legendă”, spune actriţa. „Iar această distribuţie – cu Jennifer Aniston, Julia Roberts, Kate Hudson, Jason Sudeikis şi Tim Olyphant – este un vis devenit realitate. Mi-au plăcut „Ziua îndrăgostiţilor” şi „De Anul Nou”, aşa că abia aştept să văd acest film împreună cu mama, ca o nouă tradiţie de Ziua Mamei”.

Pentru Kate Hudson, decizia de a se alătura distribuţiei a fost simplă, pentru că era o ocazie de a lucra cu unul dintre regizorii ei preferaţi. „Garry face parte din familie”, spune ea. „Nici măcar nu am discutat. Mi-a spus doar că e un film despre mame şi că va fi caraghios. Am acceptat înainte să mai ştiu şi altceva. e un film despre mame, despre ce înseamnă o familie, ceea ce e perfect pentru Garry. El creează o atmosferă plăcută, de fericire în platou. Nici nu ai impresia că munceşti”.

Jason Sudeikis auzise multe despre Marshall înainte de a veni în platou. „Auzisem numai lucruri bune”, spune el. „Şi toate sunt adevărate. Te face să vrei să faci totul bine. Este o mare satisfacţie să-l faci pe Garry Marshall să râdă. De câte ori mă întreba dacă vreau să mai tragem o dublă, îi spuneam că nu mai vreau dacă el este mulţumit. El este, mai întâi de toate, scenarist, aşa că are instincte în care poţi avea încredere”.

Mamă, ce zi!” este exact genul de film la care Marshall se pricepe cel mai bine, este o confluenţă de poveşti despre nişte vieţi pline de disperare, vieţi care, cumva, se întrepătrund, cu o distribuţie de milioane.