Home » Camera secreta » Russell Crowe și Ryan Gosling, perechea belea din "Super Băieți"

Super băieți”, cel mai recent proiect al regizorului Shane Black, recunoscut pentru stilul noir, prezintă povestea unei perechi de detectivi complet incompatibili, prinși în cadrul unor investigatii care duc spre o conspiraţie la nivel înalt.

Los Angeles, 1977. Vestitul semn al Hollywoodului se prăbuşeşte. Oamenii stau la coadă la benzină, nu pentru a intra la film. Strălucirea Hollywood-ului a pălit din cauza unui strat gros de smog. Înconjurate de fumul gros, sunt misterele, aparent fără legătură, dar care în realitate se împletesc. Toate sunt legate de o fată care a dispărut, de moartea unei vedete porno şi de o conspiraţie corporatistă la nivel înalt. Din păcate, cazul a ajuns pe mâinile detectivului Holland March şi  noului lui client/de fapt partener, Jackson Healy, un mercenar care i se prezintă lui March rupându-i mâna, în timp ce-i pune şi diagnosticul. Şi, mai mult, din păcate, mai ales pentru acest cuplu perfect nepotrivit, toţi cei care se implică în caz sfârşesc, într-un fel sau altul, morţi.

Super băieţii” sunt Healy şi March, interpretaţi de laureaţii a multiple premii de prestigiu, Russell Crowe şi Ryan Gosling. Despre regizorul Shane Balck, Gosling remarca: „Shane creează aceste lumi cu propriul lor mers, uşor suprarealiste, dar ancorate în realitate Şi personajele lui sunt exagerate, dar ai impresia că le cunoşti. La nivel fundamental, „Super băieți” este o poveste cu detectivi, pe care Shane a reuşit să o transforme. Ai impresia că mergi spre dreapta, dar el îţi schimbă brusc traiectoria la stânga”.

Crowe este de acord: „Un film cu detectivi bun trebuie să fie întotdeauna complex. Pe măsură ce se desfăşoară acţiunea, te simţi tot mai confuz, pentru ca la finalul acestei călătorii să descoperi că toate părţile implicate sunt interconectate.

Deși filmul se numește „Super băieţi”, amândoi protagoniștii sunt nişte escroci atunci când îi cunoaştem. Healy bate oameni pentru a-şi câştiga traiul, iar March este detectiv particular, dar este la un pas de a fi un infractor. Ideea ca aceştia doi să fie eroii noştri este distractivă, pentru că ei sunt aproape opusul ideii de eroism la fiecare pas.

Crowe atestă: „Ai un personaj care este pe o pantă alunecoasă a moralităţii şi apoi mai ai un tip care vrea să fie util, dar care crede că poate fi util doar prin violenţă. Deci, într-un fel, este scenariul clasic în care aceşti doi tipi, la un loc, formează un om întreg. Dar totul se face într-un mod complet neconvenţional, iar asta a fost ceea ce mi-a plăcut, din punct de vedere al umorului”.

Acţiunea din filmul „Super băieţi” se desfăşoară în Los Angelesul anilor 1970, iar o problemă centrală a acelor vremuri este în miezul tuturor lucrurilor care se întâmplă în film şi vibraţia este atât de extraordinară. Avem un peisaj ars de soare, un fel de imagine noir, dar însorită, dacă vreţi. Iar evenimentele care sunt un catalizator în film au afectat Los Angeles-ul mai tare decât orice alt oraş din ţară”.

Pentru a reda imaginea Los Angelesului din 1977, Shane Black a colaborat îndeaproape cu echipa sa, inclusiv cu directorul de imagine Phillipe Rousselot, cu scenograful Richard Bridgland şi cu creatorul de costume Kym Barrett. Toţi cei trei lideri de departamente au ajutat scenariul dând un anumit ton realizat prin cadrele de pe cameră, prin lumini, decoruri şi costume.

Cu toate că acţiunea din „Super băieţi” se desfăşoară în Los Angeles, mare parte din interioare şi exterioare s-au filmat în Atlanta, Georgia. Bridgland şi echipa sa au avut sarcina nu numai de a ilustra o epocă, dar şi un loc. Au început prin a studia perioada, uitându-se la filme şi citind reviste şi ziare ale vremii, ba chiar apelând la albume personale ale oamenilor. De asemenea, au găsit multe obiecte autentice pentru decorul lor, în magazine vintage sau de antichităţi.

Super acțiune și super comedie într-un super film de la Shane Black, regizorul „Iron Man 3” și „Kiss Kiss Bang Bang” și scenaristul seriei „Arma Fatală”. „Super Băieți”, un action comedy distribuit de Freeman Entertainment, cu Ryan Gosling, Russell Crowe, Matt Bomer și Kim Basinger va avea premiera în cinema în 27 mai.