Home » Camera secreta » 5 filme cu supereroi care nu au mai aparut pe ecrane

In ultimii ani, filmele cu supereroi au luat cu asalt lumea cinematografica. Asta pentru ca cele existente au avut un real succes, si nu doar in randul copiilor. Insa ca orice alt lucru pe val, la un moment dat ajunge la saturatie, astfel incat studio-urile au inceput sa le trieze, multe fiind anulate inainte de lansare. Mai jos gasiti 5 filme cu supereroi care nu au mai aparut pe ecrane:

X-Men Origins: Magneto

Scenaristul Sheldon Turner a fost angajat de 20th Century Fox ca sa scrie o continuare a filmului X-Men, iar acesta l-a avut ca inspiratie pe Magneto. Actiunea trebuia sa aiba loc intre 1939 si 1955, timp in care Magneto ar fi incercat sa supravietuiasca la Auschwitz. Cativa ani mai tarziu X-Men: Wolverine a fost confirmat, asa ca filmarile au fost amanate.

Spider Man 4

Desi nu a fost pe gustul publicului sau a criticilor, Spider Man 3 a incasat destul de multi bani pentru Sony, castigurile fiind de aproape 900 de milioane de dolari in toata lumea. Suma a reprezentat mai mult decat destul pentru ca studio-ul sa continue planurile pentru Spider Man 4. Toby Maguire si Kirsten Dunst ar fi trebuit  sa se intoarca in rolurile care i-au consacrat - Peter Parker si Mary Jane Watson, cu cateva adaugiri, precum John Malkovich sau Anne Hathaway. Din pacate, regizorul Sam Raimi nu a gasit o poveste care sa-i placa atat de mult in formatia asta incat sa faca un film. Intr-un final a aparut The Amazing Spiderman.

Iron Man regizat de Quentin Tarantino

Quentin Tarantino nu mai are nevoie de introducere, fiind unul dintre cei mai buni regizori din toate timpurile, cu filme precum Pulp Fiction sau Jackie Brown, care i-au rezervat un loc de cinste in lumea regizorala. In 1999, 20th Century Fox i-a propus acestuia sa regizeze o adaptare a lui Iron Man, dar cateva luni mai tarziu studio-ul a vandut drepturile, declarand ca lucrau la prea multe filme cu superoroi.

Justice League regizat de George Miller

In timp ce Christopher Nolan lucra din greu la Batman Begins, Warner Bros l-a trimis pe George Miller in Australia pentru a filma Justice League: Mortal. Miller a ales o distributie formata din actori tineri, care nu erau foarte cunoscuti, insa acestia nu au avut ocazia sa se afirme pentru ca studio-ul a decis sa intrerupa proiectul inainte ca acesta sa inceapa filmarile.

Green Arrow: Supermax

In filmul scris de David Goyer, scenaristul de la Batman Begins, Green Arrow apare nemascat si inchis pe viata intr-o inchisoare care seamana cu Alcatraz. Pentru a scapa de acolo, acesta va trebui sa colaboreze cu niste raufacatori de speta joasa pentru a-si pune la cale evadarea. Desi actiunea suna bine, Warner Bros a considerat ca filmul nu este destul de bun incat sa apara pe ecrane, asa ca a fost amanat pe termen nedefinit.

Industria cinematografica este foarte dificila, asa ca este normal sa nu apara pe ecrane toate proiectele de filme. Insa nu va faceti griji, pentru ca filmele nu vor disparea, ci vor ramane doar cele demne de vizionat.