Home » Camera secreta » Top 10 cele mai dezamăgitoare filme ale anului 2017 (până acum)

O veste bună este că 2017 nu este la fel de dezamăgitor ca și 2016. Nu am întâlnit niciun fel de erupții colosale, cum ar fi Batman V Superman: Dawn of JusticeX-Men: Apocalipsa sau Zoolander 2. În realitate, ok, au fost chiar surprinzătoare.

Wonder WomanJohn Wick 2, și Get Out au reușit să depășească așteptările. Având în vedere acest lucru, anul acesta nu a fost perfect. Ca și în fiecare an, există filme care nu reușesc să-și bată recordul. În timp ce unele dintre aceste filme au fost gata să ne dea pe spate, altele păreau gata să impresioneze într-adevăr. Previzionarea calității unui film este dificilă, ceea ce, din nefericire, înseamnă că și cele mai promițătoare filme se prăbușesc.

10. Beauty and the Beast

Acesta nu este primul film care apare în capul oamenilor atunci când auzi cuvântul "dezamăgire". Cei mai mulți spectatori au ajuns la concluzia că Beauty and the Beast este un remake perfect pentru una dintre cele mai apreciate capodopere animate ale Disney. Din păcate, poate fi considerată o dezamăgire tocmai din cauza statutului său de "remake perfect".

Este o rușine că Beauty and the Beast nu se apropie nici măcar de potrivirea calității originalului. Pentru a fi corect, este mai greu de realizat luând în considerare reputația filmului original. Cu toate acestea, nu poți să zici că sunt modificări, această frumusețe nouă și îmbunătățită și fiara ar fi putut fi ceva special.

Să se repetă că nu este deloc un film rău. De fapt, este un film bun. Problema este că originalul din 1991 este un film incredibil. Acest nou comportament poate fi mai strălucitor, dar niciodată nu este suficient. Când puteți să ridicați cu ușurință versiunea originală Diamond, nu aveți prea multe motive să o revizitați după ce ați văzut-o prima dată.

9. Fist Fight

Cu o poveste de mare comedie și o premisă potențială de luptă, Fist Fight ar fi putut fi tratată cu

toată inima de toată lumea, după o altă lună de previzibilă. Atâta cât aș vrea să vin cu mai multe critici complexe, cea mai mare problemă cu filmul este că glumele pur și simplu nu aterizează.

Finalul mare este destul de distractiv, dar până atunci este greu să nu te simți dezamăgit. Zece minute de divertisment abia se compensează pentru mediocritatea precedentă de optzeci de minute. Nu râzi complet până în acel moment, dar puținele șuierări împrăștiate nu opresc acest film să se simtă ca o pierdere de timp. Toți am putea schimba ceva, la fel și spectatorul.

8. Cars 3

Cars 3 este doar cu un pas înainte față de Cars 2. Apoi, din nou, Teenage Mutant Ninja Turtles: Out of Shadows este o îmbunătățire față de original, dar asta nu face un film bun. Ultimul sequel nedorit al lui Pixar este o distragere distractivă. Este cam cel mai rău film animat al anului, având în vedere dezastrele precum Rock Dog și Smurfs: The Lost Village. Este doar o rușine faptul că Pixar continuă să-și pună efortul în continuări neinspirate, mai degrabă decât filmele originale creative.

Ultimul film Cars nu este cel mai rău film Pixar, și este o veste minunată. Este, totuși, undeva acolo jos. Este un film bun animat, dar nu este un film bun Pixar. Are maturitate emoțională pentru un film Cars, dar este nimic în comparatie cu Up. Sperăm că Pixar va pune în sfârșit seria la odihnă după aceasta. A fost o trilogie moderată cu succe, așa că las-o așa.

7. All Eyez on Me

Problema cu All Eyez on Me nu este că fabrică nenumărate detalii. Filmele "bazate pe povesti adevărate" adaugă mereu bucăți de ficțiune. Tot Eyez on Me este problematica, pentru că este un film biograficcare nu oferă nici o perspectivă asupra cine a fost Tupac ca persoană. În ciuda perioadei lungi de timp, All Eyez on Me oferă doar o intrare pe Wikipedia în viața rapperului. Nu este nimic inconfundabil sau surprinzator aici, ceea ce este si mai inexplicabil datorita lipsei complete de valoare de divertisment.

Tot Eyez on Me nu se ridică deasupra mediocrității. De cele mai multe ori, pare prost rău. Este atât de frustrant pentru că pare o poveste cu atâta potențial și de fapt este irosită. La fel ca Nina de anul trecut, All Eyez on Me se simte ca un film făcut pentru televiziune împins în teatre pentru a câștiga câțiva dolari. Desigur, s-a descurcat destul de bine la box-office. Sperăm că acest lucru nu înseamnă că studiourile vor continua să grăbească biografica muzicii nedorite. Hai să îi lăsăm pe Kurt Cobain, prințul și Chuck Berry, până vom putea să facem dreptate.

6. The Belko Experiment

O revenire la groază a fost mult așteptată pentru James Gunn după ce a uimit criticii cu Slither. Din păcate, Gunn nu se afla în spatele camerei pentru Experimentul Belko, dar a scris scenariul. Filmul vine în schimb cu directorul lui Wolf CreekGreg McLean. Având în vedere statutul lui Wolf Creekca pe un clasic de cult de groază, aceasta a fost de fapt o veste bună. O combinație a umorului întunecat al lui Gunn și a pietrei crude a lui McLean ar fi trebuit să aibă ca rezultat o experiență unică și memorabilă.

Atât de ușor ar fi vina direcției lui McLean, multe dintre aceste probleme rezultă dintr-un scenariu. Dialogul este bun, dar povestea lasă mult de dorit. O mulțime de filme excelează indiferent de scripturile lor slabe, dar aceasta este pur și simplu prea veche. Nu are stilul sau valoarea de divertisment pentru a compensa cu povestirea slabă. Nu este cel mai rău film de groază al anului, dar este cu siguranță unul dintre cele mai mari lovituri.

5. Ghost in the Shell

Sincer, Ghost in the Shell este undeva între dezamăgire și o surpriză plăcută. Pe de o parte, toate semnele au indicat un film prost de la începutul producției. Sanders nu a fost cel mai atrăgător regizor, distribuția lui Johansson a fost întâmpinată cu controverse nesfârșite, iar procesul de scenarist a fost, evident, o mizerie.

Văzut ca un film independent de acțiune SF, Ghost in the Shell reprezintă distracția vizuală a popcorn-ului. Asta face îl face mai bun decât ne așteptam. Doar pentru că nu este un dezastru nu înseamnă că nu este o dezamăgire, totuși, în special pentru fanii care așteptau decenii pentru a vedea o adaptare live a unui anime genial, Ghost in Shell este perfect, dar eșecul său de a trăi până la finalul materialul.

4. A Cure for Wellness

Un remediu pentru frumusețe este uimitor vizual și frecvent ambițios, dar lungimea nebună a filmului și povestirea predictibilă fac o experiență mediocră. Verbinski nu a avut niciodată probleme în a crea filme atrăgătoare. Chiar și cele mai mari flop-uri ale sale tind să arate destul de impresionante. Abilitatea lui de a spune o poveste interesantă este, de obicei, problema cea mare. Nu este incapabil să facă acest lucru, dar filmele sale se termină adesea cu senzația de extravaganță a efectelor vizuale superficiale.

A Cure for Wellness poate fi un pas în sus de The Lone Ranger, dar încă nu este un film bun. Este un film cu o mulțime de idei bune, dar este executat atât de prost încât este greu să-i dau un beneficiu. Sunt fi oameni care îl iubesc, la urma urmei, ambiția este ușor de apreciat. Mulți alții vor avea dificultăți în a privi trecutul, aceasta este cea mai mare problemă.

3. War Machine

War Machine a fost unul dintre cele mai mari jocuri de noroc de pe Netflix până în prezent. După anularea recentă a programului The Get Down, este clar că Netflix ar putea fi nevoit să-l răcească pe riscurile bugetare mari. Cu un buget de 60 de milioane de dolari, acesta nu este tariful obișnuit pentru Netflix. Prin comparație, Beasts of No Nation au costat doar 6 milioane de dolari pentru a fi făcut.

În timp ce totul părea peachy de la distanță, rezultatul final a fost o mizerie tonală, cu o performanță bizară de la Pitt de obicei excelent. Mașina de război se întrerupe între idei în timpul celor două ore de funcționare. Nu știe dacă vrea să fie o satiră, un studiu de caractere, o dramă de război sau o scurtă fugă a fraților Coen. Acest lucru este chiar mai mult o problemă datorită faptului că nu reușește niciodată cu adevărat succes indiferent de ce încearcă să facă. Între timp, versiunea exagerată a performanței lui Inglorious Basterds a lui Pitt este mai frustrantă decât distracția.

"Mai bine frustrare decât distracție" este de fapt o frază solidă pentru a descrie întregul film. Are multe idei bune, dar eșecul său de a rămâne concentrat împiedică calitatea sa. Da, probabil că te face să râzi, dar, cu siguranță are câteva lucruri inteligente de spus despre subiectul în cauză. În cele din urmă, totul este prea neînsemnat să apreciem. În cazul mașinii de război, contează mai puțin.

2. King Arthur: Legend of the Sword

Cand vine vorba de a face filme de distractie, Guy Ritchie este unul dintre cei mai buni regizori de acolo. Luarea lui pe Sherlock Holmes ar putea să nu fi fost la fel de inteligentă ca seria Cumberbatch, dar cu siguranță a fost distractiv. Omul din U.N.C.L.E nu era Bond, dar era fermecător și prostănac în toate căile corecte.

Caracterele de sprijin sunt cumva mai utile. Nu numai pentru că au un timp mai redus pe ecran, este pentru că au și mai puține adâncimi ca urmare a slabei scrieri. Efectele vizuale și acțiunea rapidă sunt mari, dar numai atunci când sunt însoțite de lucruri precum personaje interesante și povestiri extraordinare.

Ritchie ar fi vrut să facă mai multe filme ale regelui Arthur, dar având în vedere numerele de la box-office, asta nu pare să se întâmple. Sperăm că se va întoarce să facă filme de acțiune distractive cu un farmec real. Regele Arthur: Legenda sabiei este aproape un film de acțiune distractiv, dar nu este chiar un pic fermecător. De fapt, este atât de lipsit de suflet încât se simte ca un loc de muncă "doar pentru bani" pentru toți cei implicați. Mai mult noroc data viitoare.

1. The Mummy

Bine, poate că nimeni nu se aștepta ca ”Mumia” să fie o capodoperă, dar entuziasmul studioului asupra proiectului a dat speranță câtorva oameni. Asta ar pune pe Universul întunecat pe hartă. Dracula Untoldtrebuia să fie primul film din acest univers comun, dar, datorită recepției intermediare și a box office-ului, au decis să încerce din nou cu un film de acțiune al lui Tom Cruise.

Mumia” este și mai frustrant datorită faptului că se pare că se înrăutățește cu cât progresează mai mult lucrurile. Începe să fie mediocră, dar promițătoare. Terminarea, pe de altă parte, este dezastruoasă. Acest tip de finisare leneșă aduce în minte "finalul" echipei succes din ultimul an. Totul se bazează pe o combinație gigantică de efecte vizuale și editare proastă.

Acesta este un început slab pentru Universal. Dacă Wonder Woman a dovedit ceva, este că nu putem judeca o franciză bazată pe câteva erori. Cu toate acestea, cu Kurtzman ca pe un producator pentru viitoarele filme, este corect sa fii putin ingrijorat. El a aruncat mingea aici și se pare că o va face în viitor, în funcție de cât de implicat este în filmările viitoare Universal. Ar fi nedrept să renunți complet la serie, dar este cu siguranță un lucru ușor de făcut acum.