Home » Camera secreta » Top 5 frantuzoaice sexy si talentate

Sunt tinere, frumoase, charismatice si mult mai naturale decat prototipul femeii ideale lansat la Hollywood. Cu toate astea, Audrey Tautou, Marion Cotillard, Isabelle Adjani, Eva Green si Vanessa Paradis aduna din ce in ce mai multe premii in domeniul cinematografiei, ocupand, in acelasi timp, si topurile celor mai frumoase femei de pretutindeni. Pazea, frantuzoaicele s-au pus pe cucerit lumea!

Audrey Tautou

Daca n-ar fi fost Amelie, s-ar fi inventat, cu siguranta, un alt film in care sa se lanseze dragalasa si talentata Audrey Tautou. In anul 2005 era cat pe ce sa joace in primul ei film de la Hollywood (impreuna cu Tom Hanks, in “Codul lui Da Vinci”, ecranizare a romanului best-seller, scris de Dan Brown), insa platourile de filmare au fost amenajate, pana la urma, tot in Europa. Spre deosebire de majoritatea vedetelor aspirante la Hollywood, Audrey se simte bine la distanta: “Nu am avut niciodata vreo relatie cu Hollywoodul. Nu am avut nicio dorinta de a lucra acolo”.

Marion Cotillard

In 2008, Marion Cotillard a primit Oscarul pentru rolul remarcabil din “La vie en rose”, film in care a interpretat-o pe Edith Piaf. Rolul principal i-a adus si un premiu Bafta, un Glob de Aur, doua premii Cesar si un Leu in Cehia. E frumoasa, joaca excelent si… refuza sa cumpere lucruri fabricate de copiii exploatati in tarile sarace: “O haina draguta fabricata prea departe, in conditii deplorabile (vezi situatia copiilor chinezi ori indieni care lucreaza in fabrici unde se produc haine sau posete de lux) inseamna mult dioxid de carbon in atmosfera, gaz responsabil pentru efectul de sera. Asa ca resping ideea de a o cumpara!”.

Isabelle Adjani

Recunoscuta ca avand una dintre cele mai frumoase perechi de ochi din cate a vazut Franta, Isabelle ocupa locul 1 in topul celor mai frumoase actrite din lume, intr-un clasament realizat de Los Angeles Times Magazine. Cu toate astea, frantuzoaica a povestit ca frumusetea nu a scutit-o de deceptii in amor: „M-am inversunat multa vreme sa scot un barbat din durerea lui, din framantarile sale, din depresie”. N-a reusit, asa ca, intre timp, si-a reorientat iubirea catre un afacerist italian.

Eva Green

Regizorul Bernardo Bertolucci a descris-o ca fiind „indecent de frumoasa”, fapt pe care l-am aflat si noi din „The Dreamers”, film in care a fost atat „indecent de frumoasa”, cat si... indecenta – spre bucuria cinefililor de sex masculin. Asta n-a impiedicat-o sa-si desfiinteze conationalele: „Oamenii ma percep ca pe o frantuzoaica sexy, care bea si fumeaza, iar acest lucru ma amuza. Barbatii britanici par obsedati de frantuzoaice. Si-au creat aceasta idee despre fetele din Franta, cred ca ele au atat de mult sex appeal, incat ei isi pierd mintile. E un cliseu atat de mare sa crezi ca toate frantuzoaicele sunt elegante si sexy. Unele dintre ele sunt groaznic de neingrijite”.

Vanessa Paradis

Vanessa e cantareata, model si actrita, dar, cel mai important, e “frantuzoaica aia” care a reusit sa-l cucereasca pe Johnny Depp definitiv. Desi multe femei de pretutindeni stau la panda, frantuzoaica pare linistita: “Faptul ca nu suntem impreuna in fiecare zi, reprezinta un rol important in a mentine relatia noastra stabila. Si apoi, avem mult respect si admiratie unul pentru celalalt. Intelegem ca, daca vrem ca relatia noastra sa continue, trebuie sa ne oferim spatiu, sa ne permitem unul altuia sa iesim singuri si sa avem incredere”. Totul e sa nu intervina, intre ei, criza varstei mijlocii a lui Johnny, care tocmai a fost surprins de paparazzi trotilat bine de tot.

Oksana Radu