Home » Camera secreta » Toate cele 6 filme Spider-Man clasate de la cel mai prost la cel mai bun

Un alt an, un alt Spider-Man. Ultimii 15 ani ne-au oferit trei viziuni diferite ale eroului de web și 6 filme de calitate diferită. În timp ce unii au capturat spiritul a ceea ce face un mare film super-erou, alții au căzut remarcabil de plat.

6. Spider-Man 3

Nimeni nu a ieșit vreodată dintr-un film de super-erou și a spus: "A fost bine, dar știi ce trebuia să fie mare? O scenă de dans de jazz. "Din păcate, nimeni nu ia spus lui Sam Raimi, care a decis că o scenă de dans brută și încurcată era exact cea de-a treia tranșă Spider-Man necesară. Spider-Man 3 este un film de lungă durată, care a abandonat orice încercare de a crea un răufăcător rănit în favoarea de a oferi publicului o serie de băieți răi și subplopi care sunt semi-coapte și greu de urmat.

NPR, criticul de film Bob Mondello, numit în mod firesc Spider-Man 3 "As The Web Turns", referindu-se la modul în care filmul se simțea mai mult ca o telenovelă decât ca un film super-erou. După ce a fost deja fericit să se alăture lui Peter Parker (Tobey Maguire) și Mary Jane (Kirsten Dunst) în "Spider-Man 2", Raimi a simțit nevoia de a arunca o cheie în relația lor și a petrecut prea mult timp pe ecran încercând să o împacheteze din nou, care ar fi trebuit să fi dea profunzime răufăcătorilor săi. Spider-Man 3 este un exemplu perfect pentru ceea ce se întâmplă în cazul în care prea multe idei sunt forțate într-un singur film, rezultatul fiind confuz, subdezvoltat și nefocusat.

5. The Amazing Spider-Man 2

Ca și Spider-Man 3, Amazing Spider-Man 2 suferă de la încercarea de a stoarce prea mult complot într-un singur film. Avem cel mai mare personaj negativ, Electro (Jamie Foxx), un muritor Harry Osborn (Dean DeHaan) în drumul său de a deveni Green Goblin, Peter Parker (Andrew Garfield) încercând încă o dată să-și salveze relația cu interesul său de dragoste Moartea tragică, introducerea unui alt răufăcător (Paul Giamatti) ... lista continuă.

Un film super-erou nu ar trebui să se bazeze pe mai mulți indivizi pentru a păstra publicul interesat. Un ticălos gândit cu un motiv clar și un backstory puternic ar trebui să fie mai mult decât suficient. Dacă un regizor se simte ca și cum ticălosul lor principal nu este suficient pentru a duce conflictul principal în film, răspunsul nu ar trebui să fie acela de a adăuga mai mulți răi, ar trebui să revenim la scenariu și să căutăm modalități de a ne consolida Caracterul original. Amazing Spider-Man 2 și Spider-Man 3 au mers atât pentru cantitate peste calitate, cât și pentru capcane înfricoșătoare pe care directorii le au asupra francizei.

4. The Amazing Spider-Man

La zece ani după ce Tobey Maguire a intrat în teatre ca primul Spider-Man de acțiune live în decenii, Sony a decis să-și încerce mâna la franciza cu The Amazing Spider-Man din 2012. Filmul a fost primit destul de bine datorită, în mare parte, turnării puternice a lui Andrew Garfield în rolul principal și a lui Emma Stone ca interes de dragoste, Gwen Stacey. Ambii actori își începeau ascensiunea meteorică, iar chimia lor puternică pe ecran era clară prin banterul lor bine scris.

The Amazing Spider-Man și-a ținut scenariul strâns, concentrându-se asupra unui singur ticălos (Rhys Ifans), pentru a lăsa loc pentru dezvoltarea lui Peter's, care include o misterioasă poveste despre istoria părinților, pe care filmele lui Sam Raimi, Spider-Man nu îi era adresată. Oamenii aveau îndoieli cu privire la acest film, pe care mulți l-au considerat un remake remarcabil de prematură, dar a reușit să-și păstreze propria sa calitate, adăugând suficiente atingeri unice și făcând Peter Parker un pic mai rău.

3. Spider-Man

În timp ce atât Spider-Man, cât și The Amazing Spider-Man fac o treabă decentă care ne arată părerea lui Spidey, Spider-Man câștigă un rating mai mare pe această listă, depășind obstacolele de zeci de ani și blazing drumul pentru multe filme super-erou. Spider-Man al anului 2002 a fost primul film care a depășit 100 de milioane de dolari în weekendul său de deschidere și a reușit să o facă în ciuda faptului că a trecut prin mâinile nenumărate scenariste și regizori de-a lungul anilor.

Tobey Maguire face o treabă excelentă de a ne face rădăcini pentru Peter Parker, în mod tradițional nepoliticos, și portretizează nu doar entuziasmul adolescentului de a obține superputeri, ci și vina de a provoca, din neatenție, moartea unchiului Ben, unul dintre cele mai importante semne distinctive ale personajului. A fost o mare reintroducere către un personaj care nu a văzut un portret de acțiune live încă din anii '70, și o introducere importantă în audiența unei noi rase de filme super-eroice.

2. Spider-Man: Homecoming

Cea mai recentă încarnare a lui Spider-Man are multe de făcut - Peter Parker (Tom Holland), un ticălos puternic jucat de un actor nominalizat la premiul Academiei (Michael Keaton) și sprijinul unei francize deja populară. Spider-Man: Homecoming se abate de la început de la alte filme Spider-Man, sărind peste părțile backstory pe care toată lumea deja le știe și nimeni nu trebuie să le vadă din nou - vizita la laborator, mușcătura păianjenului, moartea unchiului Ben - Toate aceste lucruri au avut loc deja înainte ca povestea să înceapă.

Cel mai important, Spider-Man: Homecoming nu te lasă niciodată să uiți că Peter Parker este încă un adolescent care are multe de crescut. Acest lucru nu numai că face mai plăcut să se uite cât el devine mai puternic și câștigă mai mult control asupra puterilor sale, dar, de asemenea, sporește anticiparea pentru filmele viitoare unde vom ajunge să-l privim de la Spider-Kid la Spider-Man.

1. Spider-Man 2

Spider-Man, Batman, Iron Man, ceea ce toți acești eroi au în comun, în ciuda puterilor, banilor sau echipamentului lor, sunt în mod inerent uman, iar cele mai interesante povești despre ele sunt cele care pot scoate în evidență faptul că omenirea este departe de acțiune. Spider-Man 2 are totul, un personaj remarcabil de bine acționat, cu adâncime, motive clare și un istoric incomod, asociat cu un subplot convingător care îl face pe Peter Parker să se conformeze limitărilor încercării de a fi erou și de a avea o viață împlinită , Și face acest lucru fără a se înăbuși în introspecție.

Spider-Man 2 ridică întrebarea: ce faceți atunci când responsabilitățile față de public ca super-erou fac imposibilă îndeplinirea responsabilităților dvs. ca ființe umane? Peter Parker nu are banii lui Bruce Wayne sau a lui Tony Stark, trebuie să-și țină un loc de muncă, să plătească chirie, să protejeze pe mătușa May și de a nu fi evacuată din casă și să salveze pe oricare New York care ar putea fi în primejdie. El este stresat, e obosit, problemele lui sunt reale și relatabile și îl face cu atât mai interesant.