Home » Camera secreta » Maimuta Crystal salveaza Marea Mahmureala 2

Desi Todd Phillips a reunit gasca din primul Hangover in speranta ca va inregistra acelasi success fulminant, in Hangover 2 maimuta Crystal ia tot caimacul. Poate Peta sa-i mustre oricat, scenele in care maimutica fumeaza, cu o mina de gangster sictirit, merita vazute. Daca si restul filmului justifica o vizita la cinema e… discutabil.

Daca n-ati vazut, in 2009, primul Hangover, puteti sa mergeti sa vedeti sequel-ul: e o comedioara de vara la care se rade binisor, cu un scenariu imprevizibil si amuzant, cu intriga politista construita in jurul prostiilor pe care le fac patru barbati tineri, la petrecerea burlacilor. In cazul in care ati vazut primul Hangover, v-a placut si sperati ca scenariul sa se fi schimbat considerabil, mai bine stati acasa: scheletul e acelasi, pare o varianta a aceluiasi film, mai saraca in replici haioase, mai bogata in comic de situatie. Chiar si asa, e ideala pentru o seara in care iesiti cu baietii la cinema. Nu va dati rendez-vous la mall sperand sa va cuceriti, astfel, partenera!

Sex, nuditate, droguri si violenta

In numai cinci zile de la lansare, Hangover 2 devine comedia cu cel mai bun debut, in materie de incasari, din istorie (200 de milioane de dolari pe plan mondial). Cine a ales sa-si duca si copiii la film, insa, n-a facut bine. Prin comparatie, Hangover 1 e soft. Sequel-ul abunda in nuditate, sex (neexplicit, e drept), roofies si batai.

In episodul trecut, Doug (Justin Bartha) e dus in Las Vegas, pentru a sarbatori ultimele clipe de burlacie, de catre prietenii sai: invatatorul Phil (Bradley Cooper) si dentistul Stu (Ed Helms), carora li se alatura si ciudatul Alan (Zach Galifianakis), fratele miresei. Tura asta, Doug e lasat sa se odihneasca, impreuna cu sotia lui gravida, in statiunea luxoasa unde se pregateste noua nunta.

Ce s-a intamplat in Las Vegas, se repeta in Bangkok

Hangover 2 ii preda stafeta lui Stu, care se pregateste de nunta cu o frumoasa thailandeza (Jamie Chung). Patit deja si prevazator, dentistul accepta cu greu sa iasa cu prietenii la o bere, pe plaja. Alaturi de grup se lipeste si Teddy (Mason Lee), fratele miresei, un elev cuminte si eminent, care se pregateste sa devina medic si, pe langa asta, mai stie sa cante si la pian (bine!). Niste bezele cu “surprize”, aduse de Alan, schimba insa planurile viitorului mire. Evident, baietii se trezesc, din nou, a doua zi, de data asta in Bangkok, cu o migrena sora cu amnezia. Stu e tatuat pe fata, Alan e ras pe cap, si, in loc de Teddy care nu e de gasit, apar in scena Crystal maimutica si mafiotul chinez efeminat, Mr. Chow, care a aparut si-n Hangover 1.

Nu divulgam ce se-ntampla mai departe, in eventualitatea-n care exista, printre cititori, persoane care n-au vazut Hangover 1 si nici nu citesc cronicile dupa ce vizioneaza filmul! Va spunem doar atat: nu e de mers cu minori sub 15 ani , nu e pentru pudibonzi, nu e pentru orice fel de fete (desi, sunt sanse sa placa si unora dintre gagici). Daca intelegi ca nu vei gasi umorul lui Woody Allen in Hangover 2, ca nu-i o capodopera din punct de vedere al scenariului, ai toate sansele sa te distrezi. Iar Crystal e dementiala!

Regia: Todd Phillips

Cu: Ed Helms, Bradley Cooper, Zach Galifiankis

Gen: Comedie