Home » Camera secreta » Al Pacino este Doctorul Moarte

Nu sunt mare amatoare de filme biografice, mai ales de subiectele pe care HBO tinde sa le abordeze, insa Al Pacino sustine un rol extraordinar intr-un film extrem de controversat – Doctorul “Moarte”/ You Don’t Know Jack. Dupa filmul biografic Temple Grandin, Doctorul “Moarte” impresioneaza prin abordarea laturii personale a doctorului Jack Kevorkian, cel pe care il stiam mai mult din povesti doar ca doctorul care sustinea sinuciderea asistata.

Al Pacino este un medic controversat

Recunoscut drept “adeptul eutanasierii”, Kevorkian a redenit actual din cauza demagogiei din jurul pedepsei cu moartea si a calitatii scazute din domeniul sanatatii. Se ia in discutie calitatea vietii masurata in perioada cu care medicii reusesc sa o prelungeasca si sa asigure alinarea durerilor.Filmul relateaza toate aceste probleme evidente, avandu-l in centru pe Kevorkian, dar acordand suficient spatiu de desfasurare si oponentilor sai.

Povestea este mult mai patrunzatoare si impresionanta cu cat cunoastem caracterul unui personaj curajos, capabil sa lupte impotriva legii intr-o chestiune legata, la propriu, de viata si de moarte.Personajul lui Al Pacino este in acelasi timp mitocan si plin de principii, integru si arogant pana la limita caraghiosului. Poate fi milos cu pacientii a caror durere este dispus sa o curme, dar poate fi si egocentric, fara sensibilitate sociala chiar si fata de sora lui care s-a sacrificat pentru a-l ajuta in misiunea lui. Acesta porneste o cruciada din pur idealism si persista fara urma de vanitate

Personajul lui Al Pacino este in acelasi timp mitocan si plin de principii, integru si arogant pana la limita caraghiosului. Poate fi milos cu pacientii a caror durere este dispus sa o curme, dar poate fi si egocentric, fara sensibilitate sociala chiar si fata de sora lui care s-a sacrificat pentru a-l ajuta in misiunea lui. Acesta porneste o cruciada din pur idealism si persista fara urma de vanitate.

Citeste tot articolul pe Madi`s Blog.