Home » Camera secreta » Sam Worthington si-a invins teama in Man on a Ledge

Dand dovada de un curaj iesit din comun, Sam Worthington a acceptat sa joace rolul principal din thrillerul Man on a Ledge/ Dreptate la inaltime, desi frica sa de inaltimi putea fi extrem de periculoasa pe platoul de filmare, situat la 60 de metri deasupra Manhattan-ului. Cu o distributie completata de Elizabeth Banks, Kyra Sedgwick, Ed Harris si multi altii, filmul Dreptate la inaltime are premiera in cinematografele romanesti din 27 ianuarie.

Worthington a recunoscut faptul ca a devenit si mai interesat de film din cauza acrofobiei, iar majoritatea scenelor ,,la înălţime" urmau sa fie filmate pe pervazul ferestrei unei camere din Roosevelt Hotel, in centrul orasului. Fiind intrebat cat de greu i-a fost si daca s-a putut pregati in vreun fel pentru acest rol, Worthington a declarat: ,,Nu cred ca poti sa simulezi frica, nu poti sa te pregatesti pentru momentul in care vei privi in jos. Trebuie doar sa te concentrezi si sa iti faci meseria. Cascadorii ar putea sa va explice acest sentiment, cred ca seamana cu momentul in care te indragostesti. Pana nu o patesti, e imposibil sa-ti imaginezi cum este."

Starul din Avatar si Clash of the Titans, Sam Worthington si-a manifestat imediat interesul pentru rolul principal din Dreptate la inaltime, acela al unui politist incoruptibil, adus in pragul nebuniei de nedreptatea sistemului judiciar american. Dupa ce a ajuns in inchisoare pentru o infractiune pe care nu a comis-o, Nick (Sam Worthington) incepe sa incalce toate regulile, singura lui sansa fiind acum evadarea.  Adevaratul haos se dezlantuie la scurt timp dupa fuga din inchisoare, cand Nick ameninta ca se arunca de pe o cladire din mijlocul Manhattanului.

Trecatorii incep sa se panicheze vazandu-l acolo si fortele de ordine trimit de urgenta un negociator, Lydia (Elizabeth Banks), pentru a impiedica dezastrul.  Insa teribila scena este de fapt un plan foarte bine pus la punct, iar in timp ce joaca rolul sinucigasului, Nick coordoneaza de fapt furtul unui diamant de 30 de milioane de dolari, pentru disparitia caruia ajunsese initial in inchisoare. Este singura cale de a-si demonstra nevinovatia si pentru asta are nevoie de ajutorul negociatoarei. In momentul in care politia reuseste sa il identifice, o echipa SWAT este trimisa pe pozitie pentru a-l extermina si cum Lydia nu este inca sigura de partea cui se afla adevarul, sansele lui Nick sunt mai slabe in fiecare clipa.

Vezi aici trailerul Man on a ledge

Vezi aici unde ruleaza Man on a ledge