Vrei la cinematograf?

        Filme
          Actori, regizori, scenaristi, producatori
            vezi toate rezultatele »

            Stiri din filme

            Home » Stiri din filme » În premieră în România, un film este promovat prin Augmented Reality

             

             

             

             

             

            Cascadoriile din episodul 7 al seriei “Fast and Furious” au inspirat distribuitorii din Romania ai filmului, Ro Image 2000, să accepte o provocare inedită.

             

            Agenţia de creaţie digitală Concept Factory a ales o tehnologie nouă care le-a permis să arunce din cer o maşină care sparge podeaua a două dintre cele mai importante mall-uri din Bucureşti. Maşina pe care fanii seriei “Furios şi Iute” o pot vedea căzând, chiar în mijocul coridoarelor de cumpărături, este un Dodge Charger 68 custom made, automobilul folosit de către actorul Vin Diesel în film.

             

            Trecătorii se pot opri pentru 2 minute în faţa unor stand-uri create special pentru a trăi experienţa “Fast and Furious 7” cu ajutorul tehnologiei Augmented Reality. Totodată, aceştia văd şi cele mai interesante momente ale fimului într-un trailer special de 40 de secunde.

             

            Această modalitate inedită de promovare a fost folosită pentru prima dată în România şi ea presupune îmbinarea realităţii fizice cu o realitate digitală. Dezvoltarea proiectului a durat mai bine de o lună, timp în care s-au făcut zeci de probe cu maşini aruncate din cer, sute de cadre filmate şi mii de cioburi virtuale.

             

            “Am încercat să aducem trecătorii în mijlocul filmului. Am vrut sa creăm pentru fanii adevăraţi o experinţă de neuitat”. Am adus maşinile şi efectele speciale în lumea reală dintr-un mall!“, a declarat Adrian C. Posteuca, directorul Creativ al companiei Concept Factory, cea care a pus scenariul la punct după brieful distribuitorului Ro Image 2000.

             

             

            Experienţa digitală în Augmented Reality mai poate fi urmarită până pe 5 aprilie în Băneasa Shopping City sau în Afi Palace Cotroceni.

             

            Agentia concept Factory a mai creat scenarii ce folosesc tehnologia Augmented Reality pentru coperta revistei Viva!, Băneasa Shopping City, Vans şi Apa Nova.


            Comenteaza subiectul

            Nume
            Email
            Comentariu
            Pentru a publica mesajul va rugam introduceti in spatiul liber codul de mai jos


            Toate campurile sunt obligatorii.
            Adresa ta de e-mail nu va aparea pe site
            Abonare newsletter

            Aboneaza-te la newsletterul FilmSi pentru a primi pe e-mail stirile care te intereseaza.

            Nici noua nu ne place spamul, asa ca iti garantam ca nu vom da email-ul tau altora.

            Abonarea s-a facut cu succes!