Știm că de Halloween se poartă horror-ul, iar pentru că aseară am sărbăt...
Jack Nicholson, 1989. Heath Ledger, 2008. Joaquin Phoenix, 2019. Trei ...
Acest film împarte brutal audiența în două: fanatici și profani. Exagere...
Până acum, cinematografia şi fotbalul nu aveau prea multe lucruri în comun. Datorită designerilor Edoardo Santamato şi Benedetto Papi, de la agenţia italiana Invasione Creativa, câteva dintre echipele calificate la Campionatul Mondial de fotbal din Brazilia, apar acum şi pe posterele filmelor. Unele te dau pe spate, altele nu, dar important e că te fac să cumperi un bilet la marele show.
1. Portugalia, “Pulp Fiction”
“Pulp Fiction” se potriveşte de minunte Portugaliei, datorită sex-simbolului de la Hollywood, Uma Thurman. Ar fi putut să folosească totuşi o fotografie din shooting-ul lui Christiano Ronaldo pentru revista “Vogue”.
2. Statele Unite, “E.T. The Extra-Terrestrial”
Un film adecvat echipei Statelor Unite. După cum spune însuşi antrenorul Jurgen Klinsmann jucătorii sunt de nerecunoscut şi nimeni nu le va sta în cale în 2014.
3. Italia, “300”
“Sunteţi pregătiţi pentru glorie?" Dacă jocul Italiei va fi ca bătălia din “300”, atunci ar trebui să fim cu ochii-n patru.
4. Brazilia, “Kill Bill Vol. 1”
Culoarea afişului “Kill Bill” se potriveşte de minune cu uniformele strălucitoare de culoare galbenă ale Braziliei, iar privirea înfiorătoare a lui Neymar sperie pe oricine.
5. Japonia, “Godzilla”
Ce i s-ar fi potrivit mai bine acestei ţări decât filmul cu renumitul monstru japonez? Poate numele i se va schimba în...“Goalzilla”.
6. Anglia, “Skyfall”
Atacantul Angliei, Wayne Rooney apare destul de tensionat în pielea personajului James Bond. Dar cum se va simţi el, când va vedea că designerii au folosit o fotografie dinaintea celebrului transplant de păr?
7. Ghana, “The Lion King”
Pe acesta nu-l putem critica, sunt prea multe amintiri frumoase din copilărie legate de acest film.
8. Spania, “Rambo”
Nu sunt prea multe lucruri bune de spus. Mai întâi, reboot-ul “Rambo” din 2008, apoi “First Blood”, nu a fost cel mai bun film Rambo. Iar, “Hasta la Vista” este sloganul filmului “Terminator”. Deci. nu e deloc bine.
9. Argentina, “A Clockwork Orange”
Lionel Messi pare atât de amabil, de plăcut. Dar asociat cu capcanele din “Clockwork”, e de-a dreptul terifiant. "Let the music play", Argentina!
Dacă cei doi designeri şi-ar fi îndreptat atenţia spre România, ce film credeţi că ar fi trebuit să aleagă?
Sursa: azcentral.com